محمود کلهر:

قهرمانی پرسپولیس در آسیا اتفاق خوبی برای تمام باشگاه‌هاست/ مهره‌چینی گل‌محمدی همیشه عصای دستش بوده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۲۰۲۰
قهرمانی پرسپولیس در آسیا اتفاق خوبی برای تمام باشگاه‌هاست/ مهره‌چینی گل‌محمدی همیشه عصای دستش بوده است
محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با لغو بازی‌های اخیر سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس، درخصوص لغو 2 بازی اخیر پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا به رادیو ورزش گفت: وقتی نگاه ملی به باشگاه مان وجود داشته باشد، دیگر برایمان فرقی نمی کند که چه تیمی وارد مسابقات می شود. همه باشگاه ها باید کمک کنند تا تیم پرسپولیس بتواند قهرمانی آسیا را برای مملکت مان بیاورد و فکر می کنم اگر این اتفاق بیافتد، اتفاق خوبی برای تمام باشگاه ها و بازیکنان ماست که دیده شوند. 

کلهر ادامه داد: به نظرم باید نگاه بهتری نسبت به تیم ها، تعامل خوبی بین باشگاه ها، مدیران عامل و کادر فنی تیم ها ایجاد شود و هواداران نیز کمک کنند. فوتبال ما در حال حاضر رو به رشد است و بازیکنان بزرگ مان در لیگ های خوب اروپایی بازی می کنند و بسیار مثمرثمر بوده اند. 

او در پاسخ به این سوال که کمبود بازی را گل‌محمدی چطور می‌تواند جبران کند، اظهار داشت: خوشبختانه کسانی که روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشینند به تیمی که مقابلش بازی می کند، کاملاً‌ واقف هستند. اگر بازی با ذوب آهن انجام می شد، خیلی کمک کننده بود و پرسپولیس مطمئناً می توانست ترکیب اصلی خودش را پیدا کند. مهره چینی گل محمدی همیشه عصای دستش بوده و بهترین مهره ها را در زمین گذاشته و بهترین تاکتیک ها را درنظر گرفته است. 

این پیشکسوت تصریح کرد: به اعتقاد من با همین شرایط هم پرسپولیس می تواند موفق عمل کند. در مقابل تیم های کره ای و ژاپنی باید تمام راه های نفوذی را ببنیدم. مشکل اساسی که این تیم ها دارند، ضعف تکنیکی است و ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم به شرط اینکه دوندگی لازم را داشته باشیم و نوع چیدمانمان صحیح باشد. 

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای خواجه وند و کارشناسی والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز