وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند گفت نمی‌خواهم در بلژیک بمانم/ لک نقطه اتکا پرسپولیس در فینال است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۲۳۹۱
بیرانوند گفت نمی‌خواهم در بلژیک بمانم/ لک نقطه اتکا پرسپولیس در فینال است
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد با وجود این که یحیی گل‌محمدی ابزار کامل برای موفقیت در فینال را در اختیار ندارد، پرسپولیس بتواند با قهرمانی و کاپ لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازگردد.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نمایش فوق‌العاده علیرضا بیرانوند در ترکیب تیمش در لیگ اروپا اظهار داشت: نمایش اخیر بیرانوند از این حکایت داشت که او  دروازه بان خوبی است و با بازی خوبی که از او برابر تیم بزرگی مثل تاتنهام شاهد بودیم بار دیگر مشخص شد علیرضا  گلر خوبی است و بی جهت نفر اول تیم ملی نبوده است.

او در ادامه تاکید کرد: شرایط بیرانوند برای اولین بازی اش در اروپا آن هم مقابل تیمی مثل تاتنهام، فوق العاده بود. شاید در دقایق اولیه کمی استرس داشت اما رفته رفته خود را با شرایط وفق داد و به قول معروف سوار کار شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که او قصد سفر به بلژیک را داشت به من گفت: آقا وحید؛ می خواهم ثابت کنم دروازه بان های ایرانی هم می توانند لژیونرهای موفقی شوند. او در همان زمان تاکید کرد و به من گفت که مقصد اصلی من بلژیک نیست. به اعتقاد من نمایش اول او در ترکیب آنتورپ نشان داد که او سیر صعودی را پیش گرفته و آنتورپ نمی تواند مقصد نهایی باشد، بلکه این تیم سکوی پرتابی است برای بیرانوند تا در تیم های سطح اول دنیا بازی کند. مگر امثال جوهارت چه‌کار می کنند که بیرانوند نمی تواند؟! او می تواند و این توان را دارد که مایه سربلندی فوتبال ما و قوم لر در دنیا شود.

مربی دروازه‌بان‌های اسبق پرسپولیس درخصوص وضعیت حامد لک درون دروازه سرخ‌ها گفت: من همیشه می گفتم که حامد یکی از بهترین های ایران است که می تواند شماره یک پرسپولیس هم باشد و حتی زمانی که در پرسپولیس حضور نداشت عملکرد فنی او را قبول داشتم و دیدید که حضور او در پرسپولیس این موضوع را ثابت کرد و  البته نشان داد دیر به پرسپولیس آمده است. در هرصورت من حامد لک را یکی از نقاط اتکای پرسپولیس در فینال می دانم و معتقدم اگر او در فینال آماده و سرپنجه باشد، پرسپولیس با خیال راحت می تواند به برگزاری جشن قهرمانی در پایان بازی فکر کند.

او در پایان درخصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فینال بازی مهم و سختی است که می تواند با پایانی خوش برای پرسپولیس همراه شود. هر دو تیمی که از شرق برای بازی با پرسپولیس به نیمه نهایی صعود کرده اند از تیم های خوب و سرحال هستند. همه ما دعا می کنیم در حالی که پرسپولیس و یحیی گل محمدی با 3 محروم برای این بازی ابزارهای کامل شان را در اختیار ندارد، بازیکنان بتوانند با پیروزی در خوان آخر، باعث غرور همه ما در آسیا شوند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز