نبرد پر تغییر و تحول‌های تبریزی را چه تیمی می‌برد؛

اندر احوالات ماشین سازی با تغییرات متعدد!

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۲۴۵۸
اندر احوالات ماشین سازی با تغییرات متعدد!
دو تیم تبریزی تراکتور و ماشین سازی در چند سال اخیر تغییرات متعددی در کادر مدیریتی و فنی باشگاه خود داشتند.

به گزارش برنا؛ دو تیم تبریزی تراکتور و ماشین سازی در چند سال اخیر تغییرات متعددی در کادر مدیریتی و فنی باشگاه خود داشتند و این بی ثباتی در تیم ها به خصوص در ماشین سازی چیزی جز ضرر عاید آن ها نکرد.

در این گزارش به تغییرات تیم ماشین سازی خواهیم پرداخت:

تغییرات مدیریتی ماشین سازان                                        

محمدرضا زنوزی، مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی است و طبق دستورات او یکسری تغییرات در مدیریت این دو باشگاه ایجاد شد. چند ماه قبل با جدایی هوشنگ نصیرزاده از سمت مدیرعاملی ماشین سازان حسن آذرنیا که در این باشگاه سرپرست بود و از قدیمی های دو تیم تبریزی است مدیرعامل شد و بعد از سپری شدن فصل سخت نقل و انتقالات محمد علوی جای آذرنیا را در کادر مدیریتی گرفت و آذرنیا به عنوان سرپرست به دیگر تیم تبرریز یعنی تراکتور رفت!

افاضلی دوباره بر می‌گردد؟

از فصل پیش تا الان ماشین سازی 4 مربی عوض کرده است. در لیگ نوزدهم خطیبی و رضا مهاجری در مقطعی هدایت این تیم را برعهده داشتند که نتوانستند نتیجه بگیرند و در نهایت هومن افاضلی به این تیم آمد و توانست در آخرین دقایق لیگ ماشین سازی را در لیگ نگه دارد اما با تصمیم مسئولان باشگاه کنار گذاشته شد و در لیگ بیستم وحید بیاتلو، مربی جوان بالا سر این تیم قرار گرفت و هفته گذشته به دلیل نتایج بدی که گرفت خودش استعفا داد و دستیار اولش موقتا هدایت سبزپوشان تبریزی را در دست گرفت و در حال حاضر شینده می شود که افاضلی مجدد گزینه هدایت ماشین سازی است.

تغییر و تحول نود درصدی!

نود درصد بازیکنان تیم ماشین سازی در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شدند از درون دروازه گرقته تا خط حمله همه تغییر کردند و این تیم با قرارداد بستن با بازیکنان جوان و لیگ یکی لیگ بیستم را استارت زد که البته چند با تجربه هم در کنار خود دارند اما گویا به خاطر تغییرات زیاد بازیکنان نتوانسته اند آن هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.

ماشین سازی اوضاع خوبی در جدول رقابت های لیگ برتر ندارد و در قعر جدول قرار دارد. این تیم امروز در یک دیدار حساس در دربی تبریز به مصاف تراکتور یازدهمی جدول می رود و باید دید مصاف بین دو تیم پر تغییر و تحول کدام یک برنده میدان می شوند؟ در هفته ای که گذشت هر دو تیم تبریزی به طور ناگهانی سرمربیان خود را از دست دادند و حواشی زیاد ایجاد شد و همین مساله خارج از گود شاید امروز بازی جنجالی تری را رقم  برند. ماشین سازی می خواهد از انتهای جدول رهایی پیدا کند و تراکتور پر ستاره هم قصد دارد خودش را به بالانشین ها نزدیک کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز