رییس فدراسیون بدمینتون:

آقایی شانس کسب سهمیه المپیک دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۲۷۱۷
آقایی شانس کسب سهمیه المپیک دارد
محمد رضا پوریا گفت: ثریا آقایی دارای رنکینگ صد می‌تواند سهمیه توکیو را بدست آورد که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

به گزارش برنا، محمدرضا پوریا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نتایج کسب شده توسط ورزشکاران این فدراسیون در چهارسال گذشته را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مقام اول و دوم مسابقات زیر 15 و 17 سال غرب آسیا در لبنان برای پسران و دختران ایرانی در رویدادی که با حضور 17 کشور برگزار شد و مقام اول مسابقات جوانان سمنان در سال 96 درخور دو قسمت پسران و دختران از جمله افتخارات مهم ملی پوشان بدمینتون ایران بود.

رییس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی در تورنمنت های بین المللی پاکستان، نپال، ساحل عاج، نیجریه، غنا و کامرون توسط ثریا آقایی از دیگر افتخاران ورزش بدمینتون بود که در سال های 96، 97 و 98 به ارمغان آمد.

پوریا توضیح داد: ثریا آقایی دارای رنکینگ 100 در دنیا است و امیدوارم با این جایگاه بتواند سهمیه المپیک را بدست آورد.

رییس فدراسیون بدمینتون مقام اول مسابقات زیر 15 و 17 سال غرب آسیا در اردن و در بخش دختران و پسران در کشور اردن را که با حضور رییس و نایب رییس کنفدراسیون آسیایی این رشته برگزار شد از دیگر افتخارات بدمینتون ایران برشمرد.

پوریا گفت: مقام اول و دوم مسابقات دو نفره بین المللی دهه مبارک فجر در شیراز که سال گذشته برگزار شد و در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رییس فدراسیون بدمینتون توضیح داد: این مسابقات هر ساله در کشورمان برگزار می شود که سال گذشته، بیست و نهمین دوره این رویداد مهم و بین المللی را در شیراز به خوبی سپری کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز