فیلم هندی در مشهد!+عکس

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۳۰۷۳
فیلم هندی در مشهد!+عکس
سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی پیش از دیدار امروز شهرخودرو و استقلال با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش برنا؛ دیدار امروز شهرخودرو و استقلال پر بود از تقابل های جذاب. از تقابل سیدمهدی رحمتی و با مربیان و همبازیان سابق خود گرفته تا دیدار دوباره اش با رقیب قدیمی اش.

سیدمهدی رحمتی که امروز در کسوت سرمربی شهر خودرو مقابل تیم سابقش استقلال قرار گرفت، در سال های پایانی حضورش در استقلال رابطه خوبی با سیدحسین حسینی رقیبش نداشت. حسینی و رحمتی که چندین سال در استقلال کنار یکدیگر وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشتند، بارها با هم به اختلاف خوردند. سال گذشته زمانی که رحمتی همچنان بازی می‌کرد و کاپیتان شهرخودروی مشهد بود، میان او و حسینی یک درگیری اینستاگرامی رخ داد و دو دروازه بان مسائل تندی را در فضای مجازی علیه یکدیگر مطرح کردند.

حالا با گذشت چندین ماه از آن اتفاقات این دو دوست قدیمی با هم آشتی کردند. حسینی و رحمتی بعد از آن ماجرا برخوردی با هم نداشتند تا اینکه امروز حسینی قبل از شروع بازی به سمت مهدی رحمتی که این روزها در کسوت سرمربی کار می‌کند رفت.

امروز حسینی با دسته گل آبی رنگ به سمت رحمتی رفت تا به این شیوه دو طرف کدورت های گذشته را کنار بگذارند و با هم آشتی کنند. آنها مقابل دوربین عکاسان دست در گردن یکدیگر انداختند و مراسم آشتی کنان را برگزار کردند.

01553136

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز