مربی تراکتور:

از دربی بی حاشیه لذت بردیم/ تیم ما احتیاج به هماهنگی دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۳۰۹۶
از دربی بی حاشیه لذت بردیم/ تیم  ما احتیاج به هماهنگی دارد
مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: مزد برتری‌مان در دقایق آخر مقابل ماشین سازی را گرفتیم.

علی نیکبخت در نشست خبری پس از پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: آن چه که از بازیکنان خواستیم را خیلی خوب در زمین انجام دادند. اهدافی که در نیمه اول گذاشته بودیم تا حفظ توپ قوی و مالکیت بالا داشته باشیم و بتوانیم از افت بدنی تیم ماشین سازی در نیمه دوم استفاده کنیم. به این نتیجه هم خدا را شکر رسیدیم.

وی ادامه داد: به ماشین سازی تبریک می‌گویم. تغییرات خیلی خوبی داشت همانطور که ما تغییر کردیم. از سبک صد در صد دفاعی خارج شدند و فوتبال بازی کردند. به مربی شان تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم یک دربی بدون حاشیه بود و همه لذت بردیم. ما مزد برتریمان را در دقایق آخر گرفتیم و با تعویض های شجاعی توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم تراکتور در مورد مشکل گلزنی این تیم عنوان کرد: ما یک کار تیمی داریم. مشکل گلزنی در سطح کل تیم ما است. احساس می‌کنم تیم ها هنوز به هارمونی و هماهنگی کامل نرسیده‌اند. گل از کار تاکتیکی به دست می‌آید. فکر می‌کنم همانطور که ما نیاز به زمان داریم، لیگ ما هم نیاز به زمان دارد. رفته رفته دامنه کار وسیع می‌شود و گل‌هایی که زده می‌شود خیلی بیشتر است.

نیکبخت در خصوص، رفع مشکل هماهنگی بین خطوط و همچنین اشتباهات خط دفاعی، گفت: چون شما بازیسازی می‌کنید شاید دقایقی مالکیت به حریف برسد و ضد حمله بزند. در نیمه اول صحنه‌های خیلی کمی بود ولی در نیمه دوم مشهود بود. زمان بر است که تیمی به هماهنگی تاکتیکی برسد و ما روی این مساله کار می‌کنیم. الان روی یک سوم دفاعی کار می‌کنیم و بعد روی یک سوم میانی و همینطور تا یک سوم هجومی. تیم  ما احتیاج به هماهنگی دارد. شاید این اتفاق در آینده نزدیک بیفتد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز