حریف پرسپولیس در فینال را بشناسید؛

ببرهای کره‌ای به شیران ایرانی رسیدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۱۰۳
ببرهای کره‌ای به شیران ایرانی رسیدند
تیم فوتبال اولسان حریف پرسپولیس در فینال آسیا شد.

به گزارش برنا؛ اولسان هیوندای در شرایطی در فینال به عنوان حریف پرسپولیس معرفی شد که این تیم کره‌ای با قدمتی نزدیک به 4 دهه باید روبروی شاگردان یحیی گل‌محمدی به میدان برود.

قهرمان 8 سال قبل دوباره به فینال رسید

شاگردان  کیم دو هون در حالی باید در دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا در برابر پرسپولیس به میدان بروند که این تیم در سال‌های گذشته افتخارات ویژه‌ای را در لیگ کره و لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است، این تیم در سال های 1996 و 2005 قهرمان کی لیگ شده است. این در حالی است که در سال 2006 سوپرجام کره را از آن خود کرد. اولسان پس از قهرمانی در سال 2012 در لیگ قهرمانان، با افت در نتیجه‌گیری روبرو شد و در سال 2017 جام حذفی را در کره بالای سر برد.

کابوس کرونا در اردوی کره‌ای‌ها

این تیم در شرایط ویژه‌ای پای در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان گذاشت. این تیم در ابتدای این بازی‌ها با مثبت اعلام شدن تست کرونای دروازه‌بان ملی‌پوش و 3 یار قرنطینه‌ای بازی‌های خود را در گروه F آغاز کرد.

ببرهای کره‌ای در برابر شیران پرسپولیس!

اولسان هیوندای به ببرهای کره شهرت دارد. این تیم با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان بازیکنان ملی‌پوش زیادی را در ترکیب خود دارد و از همان مرحله گروهی نشان داد با وجود مشکلات کرونایی می‌تواند یکی از مدعیان اصلی برای صعود به فینال باشد. حالا با صعود به فینال ببرهای کره‌ای باید برابر شیران ایرانی پرسپولیس جدال مهمی را برگزار کنند.

صعود مقتدرانه به نیمه نهایی

این تیم کره ای با وجود مشکلات کرونایی اش نتایج خوبی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آغاز کرد. در این بازی‌ها، اولسان با 5 پیروزی و یک تساوی  موفق به کسب 16 امتیاز شد تا در رقابت با اف‌سی توکیو از  ژاپن، شانگهای شینهووای از چین و پرث گلوری از استرالیا با اقتدار بتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و نام خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کند.

اولسان به ستاره‌های خارجی‌اش می‌نازد

تیم فوتبال اولسان  هیوندای حریف پرسپولیس در فینال در حال حاضر 3 بازیکن خارجی را در ترکیب اصلی خود می‌بیند. چهره‌ای چون بیورن جانسن، ملی‌پوش نروژی که سابقه بازی در تیم‌های دن‌هاخ و آ.زد آلکمار هلند و روزنبرگ نروژ را دارد یکی از نفرات شاخص این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که جونیور نگرائو از برزیل و جیسون دیویدسون، ملی‌پوش استرالیایی که سابقه حضور در وست‌بروم و هادرسفیلد انگلیس و خرونیخن هلند را دارد 2 چهره شاخص و خارجی دیگر این تیم هستند که کادر فنی این تیم حساب ویژه‌ای را روی آنها باز کرده است.

آمار کلی

اولسان در مرحله گروهی 14 گل زده و 5 گل خورده را به ثبت رساند و خط حمله‌ای خطرناک را از خود به جای گذاشت. در مرحله یک هشتم نهایی ملبورن ویکتوری استرالیا را 3 بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر از سد بیجینگ گوان گذشت. دیدار نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه ژاپن هم 2 بر یک به سودش به پایان رسید تا در نهایت با 21 گل زده و تنها 6 گل خورده از 9 بازی، حریف پرسپولیس در فینال شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز