در بازی دیروز؛

بین رحمتی و مظاهری چه گذشت؟+ عکس

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹۶
بین رحمتی و مظاهری چه گذشت؟+ عکس
بدون تردید تجربه مهدی رحمتی درون دروازه استقلال آنقدر مفید و ارزشمند بوده که رشید از وی بخواهد تجربیات‌اش را به او منتقل کند.

به گزارش برنا؛ یکی از صحنه های جالب دیدار دیروز شهرخودرو و استقلال بعد از پایان بازی رقم خورد. تقابل سیدمهدی رحمتی با استقلال در کسوتی جدید اگرچه با باخت همراه بود اما رفتار کاپیتان سابق استقلال بعد از شکست باعث تعریف و تمجید استقلالی ها از او شد.

درگوشی های اول بازی رحمتی با استقلالی ها به پایان بازی هم کشیده شد. سیدمهدی رحمتی با همه اعضای کادر مربیگری استقلال که یا شاگرد آنها بوده یا همبازی شان برخورد گرمی داشت. بازیکنان استقلال هم استقبال ویژه ای از همبازی سابق شان داشتند و حتی سیدحسین حسینی که که اختلافات عمیقی با مهدی رحمتی داشت، با دسته گل به سراغ همبازی سابق خود رفت و از او دلجویی کرد اما گپ و گفت مهدی رحمتی با رشید مظاهری در پایان بازی اتفاق جالبی بود.

رشید مظاهری که در دیدار استقلال و شهرخودرو بارها با واکنش های استثنایی خود مانع از به گل رسیدن شاگردان رحمتی شد، قبل از بازی به سراغ سرمربی شهرخودرو رفت و با او گپ زد اما اتفاق جالب بعد از پایان بازی بین مظاهری و رحمتی اتفاق افتاد.

مظاهری بعد از پایان بازی به سراغ رحمتی رفت تا به او خسته نباشید بگوید. در این گپ دوستانه گلر سابق استقلال بابت نمایش فوق العاده مظاهری به او تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

آنها لحظاتی هم دور از چشم عکاسان به گوشه ای رفتند تا صحبت های درگوشی خود را ادامه دهند. در صحبت های رد و بدل شده بین رحمتی و مظاهری، دروازه بان فعلی استقلال از رحمتی برای موفقیت در جمع آبی پوشان راهنمایی و مشاوره خواست و رحمتی هم به او قول داد تا جایی که بتواند کمکش کند.

بدون تردید تجربه مهدی رحمتی درون دروازه استقلال آنقدر مفید و ارزشمند بوده که رشید از وی بخواهد تجربیات‌اش را به او منتقل کند. ضمن آن‌که پس از مهدی رحمتی، رشید مظاهری دومین سنگربانی بود که در این سال‌ها برای زنده نگه داشتن یاد ناصر حجازی، اسطوره فقید استقلال و فوتبال ایران با پیراهن وی در میدان حاضر شده بود.

01553440

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز