درخشش کشف عنایتی در مشهد؛

سبحان خاقانی؛ ستاره‌ای ۲۰ ساله

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۳۶۲۶
خاقانی در سال‌های گذشته پای ثابت اردوهای تیم جوانان هم بوده و حالا این فرصت را دارد که در استقلال به ستاره‌ای تاثیرگذار تبدیل شود.

به گزارش برنا؛ توپ ارسالی محمد نادری از جناح چپ با دفع ناقص مدافع شهرخودرو همراه شد تا توپ به چهره ای ناشناخته در محوطه جریمه برسد و او با چرخش زیبا و شوت زمینی دروازه شهرخودرو را باز کند.

سبحان خاقانی نامی است که استقلالی ها زیاد آن را نشنیده اند. خاقانی یک بار در بازی با پیکان از دقیقه 75 وارد زمین شد و امروز این فرصت را پیدا کرد تا برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود اما وقتی ترکیب استقلال اعلام شد خیلی ها به حضور خاقانی خوشبین نبودند ولی پدیده خوش قد و قامت و بیست ساله استقلال امروز به خوبی توانست جواب اعتماد سرمربی این تیم را بدهد

خاقانی موفق شد گل اول استقلال مقابل شهرخودرو را به ثمر برساند و در پست وینگر راست عملکرد خوبی در اولین حضور فیکسش در استقلال داشته باشد.

شاید کمتر کسی بداند این بازیکن مشهدی در سن 17 سالگی سابقه بازی در لیگ برتر را داشت، در دوران کوتاهی که رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان بود مجوز حضور این بازیکن در تیم بزرگسالان باشگاه را صادر کرد و او در 6 بازی هم برای این تیم به میدان رفت.

خاقانی در پایان لیگ هفدهم راهی تراکتور شد اما در 2 فصل حضور در این تیم پر ستاره تبریزی هرگز فرصت بازی کردن پیدا نکرد تا مورد توجه مسوولان استقلال قرار بگیرد.

خاقانی در سال های گذشته پای ثابت اردوهای تیم جوانان هم بوده و حالا این فرصت را دارد که در استقلال به ستاره ای تاثیرگذار تبدیل شود.

5001

 

نظر شما