محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شب یلدا گرفتار خیابان شدم/ در خانه بمانیم تا حسرت نخوریم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۴۲۷۷
شب یلدا گرفتار خیابان شدم/ در خانه بمانیم تا حسرت نخوریم
پیشکسوت پرسپولیس توصیه‌ای را که این روزها زیاد می‌شنویم را یادآوری کرد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص در پیش بودن یلدای دیگری برای ایرانی ها گفت: این رسمی از که سال های قبل به ما رسیده است و ما هر سال این رسم را باشکوه تر از قبل برگزار می کردیم اما در حال حاضر با توجه به شرایط خاصی که بیماری کرونا ایجاد کرده است، امسال را باید این رسم را به گونه دیگری برگزار کنیم و در خانه بمانیم و از دوره همی های هر سال خودداری کنیم تا چند روز بعد حسرت از دست رفتن سلامتی خودمان و عزیزان مان را نخوریم.

کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس گفت: هر سال همه ایرانی ها این رسم را با خوردن تنقلات مختلف به جا می آورند اما امسال آجیل آنقدر گران است که فکر نکنم کسی بتواند سراغش برود (با خنده) اما جدا از شوخی ان شا اله که مردم همه مراعات کنند تا پس از گذران این دوران دوباره بتوانیم کنار هم باشیم و رسم های اصیل ایرانی را در کنار عزیزان مان انجام دهیم.

او خاطره ای جالب از یلداهای سال قبل دارد و در این باره می گوید: چند سال قبل بود که تعدادی از پیشکسوتان دور همی فوتبالی در شب یلدا داشتیم. قرار بود بچه های سابق پرسپولیس در منزل من میهمان باشند اما در حال بازگشت به خانه بودم که تصادف کردم. جالب این جا بود که میهمانان در منزل من بودم اما خودم نرسیده بودم. بنده خدایی که با ماشین من تصادف کرده بود، مقصر بود اما اصرار داشت افسر بیاید و کروکی بکشیم. آن شب میزبانی بودم که خیلی دیر به خانه رسیدم و ساعت ها میهمانانم را معطل کردم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز