امروز انجام شد؛

بازدید مسئولین کمیته ساحلی از امکانات استان خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۴۲۹۲
رئیس و دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال از امکانات استان خوزستان برای برگزاری تور ملی دوستاره بازدید کردند و با مسئولین ورزش این استان، گفت‌وگو کردند.

به گزارش برنا، توفیق کابلی و کامروان ذوقی با هدف برگزاری تور ملی دو ستاره و برگزاری اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی و رده سنی مختلف در استان خوزستان، از امکانات ساحلی این استان بازدید کردند.

مسئولین کمیته ساحلی همچنین در نشستی با ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و سعید شاهرخی رئیس هیات والیبال استان خوزستان، نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برگزاری تور ملی دو ستاره و اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در اهواز را تشریح کردند و قرار شد این امکانات با همکاری شهرداری اهواز مهیا شود تا در صورت امکان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، در اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن ماه تور دو ستاره ملی در این شهر برگزار شود.

حضور نماینده خوزستان در لیگ برتر والیبال ساحلی نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست بود و با توجه به ظرفیت بالای استان خوزستان و علاقه‌مندی مردم این استان به والیبال ساحلی، مقرر شد هماهنگی‌های لازم از سوی مسئولین ورزشی برای حضور یک نماینده در لیگ برتر ساحلی به عمل آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز