مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اماراتی‌ها بهتر از ما رسم شب یلدا را بلد هستند/ مراقب باشیم به خاطر لذت یک شبه، عذاب وجدان نگیریم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱۶
اماراتی‌ها بهتر از ما رسم شب یلدا را بلد هستند/ مراقب باشیم به خاطر لذت یک شبه، عذاب وجدان نگیریم
بازیکن اسبق پرسپولیس به مردم ایران توصیه ویژه‌ای برای مراقبت‌های ویژه در شب یلدا داشت.

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به مراسم شب یلدا و برگزاری این سنت کاملا ایرانی اظهار داشت: ما هر سال مثل همه ایرانی ها در این شب دور هم جمع می شدیم اما امسال باید همه ما یلدای متفاوتی را برگزار کنیم و از تجمع و اجتماع برای اجرای این سنت بپرهیزیم.

او در ادامه گفت: با توجه به شرایط کرونایی و همه گیری این بیماری امسال برگزاری عادی این سنت هیچ توجیهی ندارد که با یک شب لذت بردن در کنار خانواده خدای ناکرده عزیزی را در روزها و هفته های بعد از دست بدهیم.   

معدنچی تاکید کرد: با یک بار دور هم جمع نشدن در این شب، اتفاق خاصی رخ نمی دهد، در عوض کمک می کنیم تا خانواده های مان در روزها و ماه های بعد سلامت و سرحال در کنارمان باشند و خدای ناکرده به خاطر یک شب لذت بردن دچار عذاب وجدان نشویم.

لژیونر سابق کشورمان به برخی یلداهایی که در ایران حضور نداشت، اشاره می‌کند و می‌گوید: سال هایی که در امارات بازی می کردم، پیش آمده بود که این شب را در ایران نباشم و در کنار دوستان اماراتی ام دور هم جمع شویم. جالب اینجا بود که قبل از این که من بخواهم در مورد این سنت و رسم ایرانی ها برایشان توضیح بدهم، خودشان اطلاعات کاملی را داشتند و از تنقلاتی که در آن شب دور هم می خوردیم استقبال زیادی می کردند! (با خنده)

بازیکن سابق سرخ‌‌ها تاکید کرد: بازهم از همه مردم خوب ایران می خواهم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در این شب، خاطره بدی را از این شب برای خودشان و خانواده شان رقم نزنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز