شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی از دست داور خارج شده بود/ شرایط جوی اراک فشار را روی حریف زیاد می‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۵:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۴۳۴۴
بازی از دست داور خارج شده بود/ شرایط جوی اراک فشار را روی حریف زیاد می‌کند
بازیکن تیم آلومینیوم اراک می‌گوید روند خوبی را در 4 هفته اخیر پیش گرفته‌اند و بهتر هم خواهند شد.

شاهین توکلی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، درخصوص تساوی تیمش مقابل پیکان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی بود و ما نیمه اول خیلی بر بازی مسلط بودیم و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم می‌توانستیم نتیجه خیلی بهتری بگیریم، البته پیکان هم چند موقعیت خوب داشت که دروازه‌بان ما فوق‌العاده عمل کرد و توپ‌های آنها را گرفت و حتی یک ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.

او درخصوص اینکه هر دو تیم آلومینیوم و پیکان به قضاوت و داوری اعتراض داشتند ادامه داد:  بازی از دست داور خارج شد و واقعا در همه صحنه‌ها چه برای ما و چه برای پیکانی‌ها اشتباه می‌کرد. انگار تمرکز کافی را نداشت. به هر حال داور است و ما هم مطیعش هستیم. 

این بازیکن درباره اینکه چرا برخلاف عملکرد خودشان نمی‌توانند نتیجه بگیرند؟ عنوان کرد: خدا را شکر به غیر از یکی، دو بازی اول روند خیلی خوبی را در 4 هفته اخیر در پیش گرفتیم. تیم ما دیر جمع شده بود و نتوانستیم اوایل فصل نتایج خوبی بگیریم. روند خوب‌مان را پیدا کردیم و خدا را شکر در 4 هفته اخیر شکست نداشتیم. ان‌شاءالله این قضیه ادامه پیدا می‌کند و بهتر هم می‌شود.

توکلی در پایان درخصوص دیدار با صنعت‌نفت آبادان گفت: صنعت‌نفت هم با نتایجی که گرفته تیم خوبی نشان داده و ثابت کرده تیم باشخصیتی است ولی مطمئناً در اراک بازی برای آن‌ها سخت است زیرا شرایط جوی اراک به نوعی است که فشار را روی تیم حریف زیاد می‌کند ولی من چیزی که حدس می‌زنم این است که ما برنده آن بازی خواهیم شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز