سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌گذاریم کره‌ای‌ها جام را به کشورشان ببرند/ پرسپولیس کار نیمه تمامش را تمام می‌کند/ به قهرمانی خیلی خوشبین هستم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۶:۴۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۴۴۵۳
نمی‌گذاریم کره‌ای‌ها جام را به کشورشان ببرند/ پرسپولیس کار نیمه تمامش را تمام می‌کند/ به قهرمانی خیلی خوشبین هستم
بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار امیدواری کرد پرسپولیس با جام قهرمانی به تهران بازگردد.

سعید حسین‌پور، هافبک تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه چیز مهیاست تا پرسپولیس با پیروزی در فینال کار نیمه تمام خود را با اتفاق فوق‌العاده‌ای به پایان برساند.

بازیکن جوان پرسپولیس درمورد وضعیت تیم در قطر گفت: خدا را شکر تیم با آمادگی فنی کامل و شرایط روحی و روانی خوب تمرین می‌کند و همه ما مصمم هستیم تا بازی خوب و فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و با قهرمانی کار نیمه تمام‌مان را تمام کنیم.

او ادامه داد: ما دو فصل قبل هم این شانس را داشتیم در فینال آسیا به پیروزی رسیده و جام را بالای سر ببریم اما بدشانسی‌های همه ما و پرسپولیس، باعث شد این اتفاق رخ ندهد اما این بار دیگر نمی‌خواهیم این فرصت ایده‌آل را از دست بدهیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا این قهرمانی را برای هواداران و فوتبال کشورمان به ارمغان بیاوریم.

حسین‌پور درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه فینال گفت: واقعا پیش بینی سخت است اما مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم کره‌ای‌ها جام را به خانه‌شان ببرند. ما مسیر سختی را تا فینال گذراندیم و باید کارمان را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم. خدا را شکر انگیزه خوبی در کل تیم وجود دارد و ما در تلاش هستیم با بهترین نمایش ممکن شادی را به هواداران‌مان و همه مردم ایران هدیه دهیم. همان‌طور که گفتم پیش‌بینی واقعا سخت است اما من هم مثل بقیه اعضای تیم به موفقیت در این بازی خیلی خوشبین هستم.

هافبک جوان پرسپولیس درمورد این که آیا برای فینال شانسی برای حضور در ترکیب پرسپولیس دارد یا نه؟ تصریح کرد: تیم در حال حاضر شرایطی دارد که هم و غم همه ما موفقیتش است. حالا فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا نه؛ مهم موفقیت تیم و قهرمانی پرسپولیس است. من از نظر فنی و روحی در شرایط خوبی قرار دارم و آماده بازی هستم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند، آماده هستم تمام توانم را برای نمایش خوب برای پرسپولیس به کار بگیرم. اگر هم فرصت بازی در این دیدار را به دست نیاورم با تمام وجود برای موفقیت تیم و همبازیانم دعا می‌کنم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز