حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای حفظ آمادگی ملی‌پوشان در تلاشیم لیگ را برگزار کنیم/ فدراسیون ووشو قهرمانان خودش را دوست دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۴۴۸۴
برای حفظ آمادگی ملی‌پوشان در تلاشیم لیگ را برگزار کنیم/ فدراسیون ووشو قهرمانان خودش را دوست دارد
نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: برای حفظ آمادگی ملی‌پوشان در تلاشیم لیگ را برگزار کنیم و فدراسیون ووشو قهرمانان خودش را دوست دارد.

حسین اوجاقی، نایب رئیس فدراسیون ووشو، درباره تاریخ برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ حفظ آمادگی فنی بازیکنان و به ویژه ملی پوشان است. بر همین اساس باید مانند همه فدراسیون‌ها ابتدا مجوز برگزاری با رعایت پروتکل‌ها را دریافت کنیم که در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و از طرفی خود فدراسیون پروتکلی مناسب با این رشته را طراحی کرده که خوشبختانه مورد تائید فدراسیون جهانی قرار گرفت و تا به امروز تعدادی از تیم‌ها اعلام آمادگی کردند.

او درمورد بخشیده شدن محرومیت خواهران منصوریان توضیح داد: در رشته ووشو قهرمانان بزرگ و زیادی داریم که خواهران منصوریان هم جزو همین ورزشکاران محسوب می‌شوند، بنابراین به عنوان یک ورزشکار یک مسئولیت اجتماعی دارند و درباره حرفی که می‌زنند مسئولیت حقوقی دارند که باید نسبت به این موارد آگاه باشند.

اوجاقی افزود: فدراسیون قهرمانان خودش را دوست دارد و طبیعتا قهرمانانی مانند خواهران منصوریان که از بد ورود به این رشته مورد توجه بود نیز جای خودشان را دارند چراکه فدراسیون روی آنها سرمایه‌گذاری کرده و آنها در جامعه چهره هستند و باید بیشتر حواس‌شان به رفتارهایشان باشد چون سریع مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

او گفت: در ماه‌های اخیر هم این سه خواهر به‌خاطر سوءتفاهم‌هایی که پیش آمد دچار حاشیه شدند اما به هر حال همانطور که گفتم فدراسیون قهرمانان خودش را دوست دارد به همین دلیل طی صحبت‌هایی که شد و تعهدی که خواهران منصوریان دادند محرومیت‌شان بخشیده شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز