اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

مصدومیت شدید یک پرسپولیسی/ درخشش مظاهری در مشهد/ بازیکن جوان استقلال به اعتماد فکری پاسخ داد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۵:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۴۶۱۹
مصدومیت شدید یک پرسپولیسی/ درخشش مظاهری در مشهد/ بازیکن جوان استقلال به اعتماد فکری پاسخ داد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری بودیم.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در مشهد به مصاف شهرخودرو رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد تا یازده امتیازی شود و به خاطر تفاضل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان به صدر جدول رده بندی صعود کند. سبحان خاقانی و محمد دانشگر گلزنان بازی بودند.

512

بازنده هفته: نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در اصفهان میهمان تیم سپاهان بود و با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر شکست خورد تا قرمزهای قائمشهری دست خالی زمین را ترک کنند. نساجی در حالی دومین باخت را خود را تجربه کرد که با هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

502

پدیده هفته: سبحان خاقانی

سبحان خاقانی، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال تهران، مقابل تیم شهرخودرو مشهد عملکرد خوبی داشت. این ستاره 20 ساله موفق شد در این بازی یک‌بار گلزنی کند. اعتماد محمود فکری به این بازیکن جوان سبب می‌شود در ادامه مسیر، روزهای روشنی در انتظار خاقانی و آبی‌پوشان پایتخت باشد.

5000

دروازه‌بان هفته: محمدرشید مظاهری

محمدرشید مظاهری در دیدارهای اخیر استقلال ستاره بی‌چون و چرای آبی‌ها بود. مظاهری در دیدار مقابل شهرخودرو با مهار تک به تک‌ها و موقعیت‌های خطرناک رقیب 3 امتیاز را در جیب استقلال نگه داشت تا در 4 دیداری که درون دروازه تیمش قرار گرفته، سومین کلین‌شیت خود را به ثبت برساند. مظاهری طی 4 بازی اخیر در استقلال فقط یک گل دریافت کرده و با این آمار در جمع بهترین گلرهای لیگ بیستم قرار دارد. 

6206

ناکام هفته: امیر روستایی

امیر روستایی، مهاجم تیم فوتبال پیکان که در فصل نقل و انتقالات به صورت قرضی از تیم پرسپولیس به جمع خودروسازان پیوست، در بازی مقابل آلومینیوم اراک در گل کردن ضربه پنالتی خود ناکام ماند تا این اتفاق برای دومین‌بار تکرار شود. این بازیکن در پرسپولیس هم فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد و روستایی تلاش می‌کند روزهای بهتری را در پیکان برای خودش رقم بزند.

695

مصدوم هفته: محسن ربیع‌خواه

محسن ربیع‌خواه، هافبک میانی سابق تیم پرسپولیس که در این فصل برای آلومینیوم اراک بازی می‌کند، روی یک صحنه دچار مصدومیت شد. در این صحنه ربیع‌خواه و علیرضا کوشکی، بازیکن تیم پیکان، برای یک توپ در میانه زمین باهم تکل زدند اما ربیع‌خواه در این صحنه دچار شکستگی پا شد و به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

503

پیشنهاد هفته: فینال آسیا

دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی از ساعت 15:30 روز شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان این دوره از لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. نماینده کشورمان دو فصل پیش هم به فینال رسید اما موفق به فتح جام نشد و این‌بار می‌خواهد با کسب نتیجه موردنظر، جبران مافات کند و باعث خوشحالی هواداران شود.

75

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز