در آغاز هفته هفتم لیگ برتر؛

نساجی در اندیشه جبران؛ ماموریت ویژه خطیبی برابر صنعت‌نفت!

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۴۸۵۱
نساجی در اندیشه جبران؛ ماموریت ویژه خطیبی برابر صنعت‌نفت!
بازی های هفته هفتم لیگ برتر در حالی آغاز می شود که دیدارهای این هفته با برگزاری 2 بازی در اراک و قائمشهر پی گیری می شود.

به گزارش برنا؛ در روز اول از هفته هفتم لیگ برتر امروز شاهد برگزاری بازی های ویژه ای در اراک و قائمشهر هستیم.

 آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان

تیم دوازدهم به بالای جدولی‌ها رسید!

در اولین بازی از هفته هفتم، شاگردان رسول خطیبی در دیداری خانگی بازی ویژه‌ای را روبروی نفتی‌های آبادان دارند. در این دیدار آلومینیومی‌ها در حالی در خانه خود برابر رقیب به میدان می‌روند که شاگردان خطیبی در بازی قبلی موفق شدند یک امتیاز از دیدار خارج از خانه خود کسب کرده و با امتیاز میدان ششم خود را در لیگ برتر ترک کنند، یک امتیازی که باعث شد این تیم با 6 امتیاز رده دوازدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهد. 

این در حالی است که شاگردان سیروس پورموسوی در صنعت‌نفت آبادان، در بازی قبلی خود دست به کار بزرگی زده و با برتری 2 بر یک تیم مدعی گل‌گهر سیرجان را شکست داد تا 3 امتیاز با ارزش را به دست آورده با توجه به تفاضل کمتر نسبت به استقلال، سکوی دوم را به دست بیاورند، جایگاهی که برای این تیم فوق‌العاده محسوب می شود.

حالا باید دید جدال  رو در روی تیم دوازدهم و دوم جدول رده‌بندی با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

نساجی مازندران- مس رفسنجان

ناکام بزرگ در اندیشه جبران!

در دیدار دوم امروز، شاگردان فاضلی در تلاش هستند تیم روحیه گرفته مس رفسنجان را شکست دهند.

نساجی مازندران در هفته ششم ناکام بزرگ لیگ برتر بود و در جشنواره گلی که سپاهانی‌ها به راه انداخته بودند با 4 گل مغلوب شاگردان نویدکیا شدند تا در بازی هفتم خود دنبال جبران مافات باشند.

در آن سوی میدان مسی‌ها که با یک امتیاز از 6 بازی شرایط خوبی را نداشتند، هفته قبل پیروزی روحیه بخشی برابر نفت مسجدسلیمان کسب کردند تا حالا با امیدواری بیشتری برای فرار از قعر جدول تلاش کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز