منصورخان از یاد فوتبالی‌ها نمی‌رود؛

نظری: استقلال به پورحیدری مدیون است

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۴۹۵۰
نظری: استقلال به پورحیدری مدیون است
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خوشحالیم یک خیابان به نام منصورخان پورحیدری به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران مزین می‌شود.

به گزارش برنا، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر تهران، در خصوص نام‌گذاری یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری، گفت: در طول دوره فعلی شورای شهر تهران، تلاش کردیم تا اسامی مفاخر ورزشی، ادبی و .. در کنار دیگر بزرگان پررنگ‌تر کنیم و الحمدالله تا حد قابل توجهی توانسته‌ایم دین خود را به عرصه‌های مختلف ادا کنیم. حدود یک سال پیش در کمیسیون نامگذاری این پیشنهاد را مطرح کردم که یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری ثبت شود که اعضا از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد با خانواده مرحوم پورحیدری تعامل کنیم و در نهایت مقرر شد خیابان روشنایی که نزدیک منزل ایشان هم بود، به نام ایشان تغییر نام پیدا کند.

او افزود: خوشحالیم یک خیابان به نام منصورخان پورحیدری به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران مزین می‌شود. استقلال به یکی از کسانی که به او مدیون است، منصورخان است. امیدوارم بتوانیم این اسامی را برای تمام اقشار زنده نگه داریم. امثال منصورخان برای فوتبالی‌ها از یاد نمی‌روند و وجود چنین اسامی روی معابر، باعث جاودانه ماندن نام ایشان برای افراد غیرفوتبالی هم می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز