هفته پنجم لیگ آزادگان؛

استقلال برد، پارس جنوبی متوقف شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۵۰۲۴
استقلال برد، پارس جنوبی متوقف شد
هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام 9 بازی به اتمام رسید و تیم‌های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم همچنان صدرنشین ماندند.

به گزارش برنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان با برگزاری هفت دیدار از ساعت ۱۴ و ۲ دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه پیگیری شد و در مهمترین دیدارها تیم‌ صدرنشین استقلال خوزستان موفق به حفظ روند خود شد و پارس جنوبی جم به تساوی رسید و تیم‌های بادران و مس کرمان به بردهای شیرینی دست پیدا کردند.

مس کرمان در خانه با تک گل پیمان میری از سد نود ارومیه گذشت تا شاگردان رضا مهاجری ۱۰ امتیازی شوند و به بالای جدول بچسبند. نود ارومیه هم با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم بادران در خانه هوادار به برد شیرین ۲ بر یک دست پیدا کرد تا بالاتر از مس با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جای بگیرد. رضا مغانلو ابتدا هوادار را پیش انداخت اما اخراج امیرحسین پورمحمد باعث شد تا پویا سیف پناهی و ایمان غلامی کامبک تیم بادران را تکمیل کنند. هوادار در جدول هشت امتیازی باقی ماند و فرصت رسیدن به صدر را از دست داد.

گل ریحان با تک گل محمد زارعی در دقیقه ۶۷ از سد خوشه طلایی ساوه گذشت تا اولین برد این فصل تیم میثم منیعی به دست بیاید و این تیم پنج امتیازی شود. خوشه طلایی نیز با ۲ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. شهرداری آستارا با تیجه پرگل سه بر یک از سد استقلال ملاثانی گذشت تا هفت امتیازی شود. استقلال هم در امتیاز پنج باقی ماند. ابتدا استقلال با گل سجاد بازگیر پیش افتاد اما بهزاد سلطانی، عارف اکبری و امین حقده برای تیم میزبان گلزنی کردند و ورق را برگرداندند.

دیدار حساس فجرسپاسی و پارس جنوبی جم با تساوی بدون گل تمام شد. پارس با ۱۱ امتیاز در رده دوم است و فجرسپاسی رتبه هفتم را مال خود کرده و هشت امتیازی است.دیگر تساوی امروز بین ۲ تیم خیبر خرم آباد و ملوان به دست آمد. دیداری که ۲ پنالتی داشت و با نتیجه ۲ بر ۲ اتمام رسید. ملوان با هشت امتیاز تیم پنجم است و خیبر در میانه‌های جدول با پنج امتیاز قرار دارد.

رایکای بابل با نتیجه ۲ بر یک از سد چوکای تالش گذشت. امکیر محمد منصف و علی خسرو نژاد برای تیم میزبان و علی مصطفایی برای تیم میهمان گلزنی کردند. رایکا هفت امتیازی استو چوکا چهار امتیاز دارد. در بوشهر تیم شاهین با یک گل از سد قشقایی شیراز گذشت و با ۱۰ امتیاز به رده سوم صعود کرد تا دیگر تیم بالانشین و دو رقمی جدول باشد. قشقایی با سه امتیاز تیم شانزدهم جدول به حساب می‌آید.

در پایان تیم مدعی استقلال خوزستان مقابل میهمان خود آرمان گهر سیرجان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد و فرشاد جانفزا با پنالتی دقیقه ۹۵ خود مسبب این برد شد تا این تیم با ۱۳ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد تا مانند لیگ برتر، در لیگ یک هم تیم رتبه اول نامش استقلال باشد. آرمان گهر  هم جزو پنج امتیازی‌های نیمه پایینی جدول باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز