محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با حرف زدن نمی توان قهرمان شد/ جای من در تیم رحمتی خالی نیست

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۷:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۵۰۶۹
با حرف زدن نمی توان قهرمان شد/ جای من در تیم رحمتی خالی نیست
مهاجم تیم سپاهان گفت: با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد و باید در زمین مسابقه نشان دهیم شایسته قهرمانی هستیم.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم زردپوش دیار زاینده‌رود اظهار داشت: باخت مقابل نفت مسجدسلیمان برای سپاهان شوک بزرگی بود. برای تیمی مثل سپاهان که روی زمین بازی می‌کند کیفیت زمین اهمیت زیادی دارد و نامناسب بودن وضعیت چمن ورزشگاه مسجدسلیمان باعث شد تیم ما نتواند فوتبال همیشگی خود را ارائه دهد. شکست مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد در دیدار خانگی مقابل نساجی محکوم به پیروزی باشیم.

او ادامه داد: با انجام یک بازی خوب و تهاجمی مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسیدیم. علاوه بر اینکه بازی را بردیم از لحاظ تاکتیکی هم نمایش بسیار خوبی داشتیم. شکست‌مان برابر نفت مسجدسلیمان فقط یک اتفاق بود و در بازی برابر نساجی نیاز مبرمی به برد داشتیم تا بتوانیم آن باخت را جبران کنیم. خدا را شکر که در نهایت برد روحیه‌بخشی به دست آوردیم و این برد را به هواداران خوب سپاهان تقدیم می‌کنیم.

خلعتبری با تمجید از محرم نویدکیا گفت: نویدکیا با اینکه جوان است و اولین تجربه مربیگری‌اش را سپری می‌کند شجاعت زیادی دارد و سپاهان را تهاجمی به میدان می‌فرستد. سیستم تیم ما هجومی است و باید در هر بازی گل‌های زیادی بزنیم اما در برخی از بازی‌های بدشانسی و بی‌دقتی باعث شده که کمتر گل بزنیم. نیروهای تهاجمی خوبی داریم و رفته رفته همه چیز بهتر می‌شود. الان سپاهان به همراه گل‌گهر بیشترین گل زده را دارد اما باید از این بهتر شویم.

مهاجم مازندرانی سپاهان با اشاره به پاس گلی که در دیدار با نساجی مازندران داد، افزود: سعی می کنم همیشه در بهترین فرم باشم. خوشحالم که بعد از ورود به زمین در کمتر از 10 دقیقه پاس گل چهارم سپاهان را دادم اما آنچه برایم اهمیت زیادی دارد، موفقیت سپاهان است. در لیگ امسال چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و نتوانستم به سپاهان کمک کنم ولی امیدوارم دیگر مصدوم نشوم و با تمام توان در خدمت تیمم باشم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم.

خلعتبری درباره اینکه سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ امسال باشد یا نه؟ بیان کرد: سپاهان تیم بزرگ و پرافتخاری است و هر سال در بین مدعیان قرار دارد. اعتقاد من این است که با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد و باید در زمین مسابقه نشان دهیم در چه سطحی قرار داریم و شایسته قهرمانی هستیم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم ولی مسیر سختی پیش روی سپاهان است. چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و رقابت سخت است ولی تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم.

مهاجم فصل گذشته شهرخودرو درباره آمار پائین گلزنی این تیم و اینکه آیا جای خود را در تیم رحمتی خالی می‌بیند یا نه؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم جای من در شهرخودرو خالی باشد. نمی‌توانم درباره تیم دیگری صحبت کنم. حتما آقای رحمتی بهترین تصمیم‌ها را برای تیمش می‌گیرد و تصمیمش برای من قابل احترام است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز