مسلم مجدمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست داشتم بازی پرسپولیس را از نزدیک ببینم/ صنعت‌نفت لیاقت کسب سهمیه را دارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۵:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۵۴۶۰
دوست داشتم بازی پرسپولیس را از نزدیک ببینم/ صنعت‌نفت لیاقت کسب سهمیه را دارد
مسلم مجدمی تنها بازیکن ایرانی لیگ یک قطر است که در تیم المعیذر توپ می‌زند او در خصوص شرایط خودش توضیحاتی ارائه داد.

مسلم مجدمی، بازیکن ایرانی دسته اولی تیم المعیذر قطر، در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شرایط تیم و اوضاع آن در جدول خوب است. اختلاف امتیاز با صدر جدول سه امتیاز است. ان‌شاءالله بتوانیم دیداری که هفته دیگر داریم را ببریم و با دو تیم 14 امتیازی هم امتیاز شویم زیرا ما 11 امتیاز داریم. ما دوشنبه یک بازی در یک تورنمنت به اسم کاس الامیر داریم که تیم‌های دسته یک و دست دو در این تورنمنت حضور دارند و خیلی اهمیت زیادی به آن می‌دهند. بعد از آن در لیگ بازی داریم و به نظر خودم من بازی لیگ مهم‌تر است چون ما برای صعود می‌جنگیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی را ببریم.

او در خصوص اینکه آیا فینال آسیا را به خاطر وجود تیم پرسپولیس از نزدیک تماشا می‌کند یا خیر ادامه داد: من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و در این بازی بحث تیم ملی وجود دارد و امیدوارم بتوانند بازی را ببرند و قهرمان شوند ولی متاسفانه ما در همان ساعت تمرین داریم و نمی‌توانم بروم و بازی را ببینم ولی در کل دوست داشتم که این کار را انجام دهم اما امکانش برایم وجود ندارد.

مجدمی که سال‌ها برای صنعت نفت آبادان توپ می‌زده در خصوص عملکرد خوب این تیم در لیگ بیستم افزود: تیم صنعت‌نفت امسال نتایج خوبی گرفته و ان‌شاءالله که بتوانند همین‌طور ادامه دهند. امیدوارم مشکلاتی که قبلا برای این تیم پیش می‌آمد دیگر پیش نیاید چون اگر یادتان باشد اما پارسال هم خیلی خوب شروع کردیم ولی یکسری مشکلات پیش آمده نتوانستیم خوب ادامه دهیم. امیدوارم مسئولان و مدیریت مشکلات را برطرف کنند. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و به نظر من این تیم خیلی راحت می‌تواند برای کسب سهمیه بجنگد، لیاقت مردم آبادان بیشتر از اینهاست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز