بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خروجی لیگ امسال می‌تواند بازیکنان خوبی را تحویل تیم‌ ملی بدهد

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۷:۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۵۵۰۴
خروجی لیگ امسال می‌تواند بازیکنان خوبی را تحویل تیم‌ ملی بدهد
سرمربی هراز آمل گفت: جای تاسف دارد که مدیران ورزشی کم حوصله هستند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر والیبال در نیم فصل نخست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: کیفیت بازی‌های امسال فوق‌العاده بود. من در ۱۳، ۱۴ سال اخیر لیگی به این با کیفیتی ندیده بودم. این فصل به همان اندازه که فشرده است به همان اندازه هم تیم‌ها از نظر امتیاز نزدیک به‌هم هستند. اگر به جدول مسابقات نگاه کنیم می‌بینیم سه تیم نخست جدول هر سه، دو باخت دارند و با اندکی فاصله در رقابت‌ هستند. قطعا اگر لیگ با همین جریان ادامه پیدا کند در نهایت می‌توان چند بازیکن خوب و آماده تحویل تیم‌ ملی داد. 

او اضافه کرد: عملکرد هراز آمل هم خوب بوده چون تیم تازه واردی به لیگ برتر محسوب می‌شویم. هر چند که کادر فنی و سایر مسئولین اجرایی باشگاه سال‌هاست که در این حوزه کار می‌کنند ولی به دلیل کم تجربه بودن تیم در لیگ برتر اهداف‌مان مشخص شده بود که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم حتی از اهداف تعیین شده هم جلوتر هستیم.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با اشاره به شکل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به شرایط کرونا شکل برگزاری مسابقات دچار تغییرات شد البته تغییراتی که برای همه تیم‌ها و بازیکنان از نظر حفظ سلامتی‌ موثر بود. با توجه به غیر کنترل بودن این ویروس حتی ممکن است در نیم فصل دوم هم شاهد این تغییرات باشیم. اما در مجموع فدراسیون خیلی خوب مدیریت کرد و تنها چیزی که در اولویت است سلامتی است و چندان فرقی ندارد که در ادامه مسابقات بازهم متمرکز باشد یا به شکل لیگ ملت‌ها.

عطایی در پایان درخصوص جابجایی زودهنگام مربیان لیگ برتری گفت: این اتفاقات جای تاسف دارد.‌ من بخاطر دارم که اوایل دهه ۹۰ ما در طول فصل حتی شاهد یک جابجایی در یک تیم هم نبودیم اما الان مدیران کم حوصله هستند و یا چندان با فضای ورزشی آشنا نیستند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز