یحیی گل‌محمدی:

به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است/ مهیج‌ترین فینال را رقم می‌زنیم

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۵۶۴۷
به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است/ مهیج‌ترین فینال را رقم می‌زنیم
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی فینال توضیحاتی را در مورد این دیدار ارائه داد.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی یرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از شروع صحبت هایم باید از کاردر پزشکی، درمانی و پرستاران عزیرمان در ایران و دنیا به دلیل این همه جانفشانی و زحمتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند قدردانی کرده و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می کنم که با وجود تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند.

او تاکید کرد: فردا یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به این مرحله جنگیدند و مبارزه کردند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم با شایستگی کامل به این مرحله رسیدند و فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم می‌زند. اولسان تیم خوبی دارد و می‌جنگد برای بردن و شبیه تیم خودمان است.

 گل محمدی تصریح کرد: به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی، دل هوادارانمان را شاد کنیم. می دانم که آنها خیلی نگران این بازی هستند ولی به آنها اطمینان می‌دهم تا آخرین نفس مبارزه کنیم تا قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد و آن هم شادی دل هواداران و افتخار آفرینی برای آنها است. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و روزهایشان را سپری می‌کنند. آنها با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. انگیزه بزرگی داریم و این انگیزه کافی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز