محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مراسم‌های مهم‌تر از یلدا باید به خاطر کرونا لغو شود/ به حافظ خوانی علاقه دارم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۵۶۷۷
مراسم‌های مهم‌تر از یلدا باید به خاطر کرونا لغو شود/ به حافظ خوانی علاقه دارم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: مراسم‌های مهم‌تر از شب یلدا باید به خاطر کرونا کنسل شود و باید مردم رعایت کنند.

به گزارش برنا؛ شیوع کرونا دلیل مهمی است برای اینکه شب یلدای امسال با بقیه سال ها فرق داشته باشد. امسال نمی توانیم مثل سال های گذشته سنت دید و بازدیدهای یلدایی به سبک سال های گذشته را پاس بداریم چون خطر کرونا جان همه ما و عزیزان مان را تهدید می کند.

محمدرضا خلعتبری، ستاره تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا از مردم ایران خواسته محدویت های رفت و آمدی و قرنطینه را رعایت کنند.

خلعتبری در این باره گفت: اوضاع خطرناک است و شرایط خوبی نیست. افراد زیادی جان خود را از دست داده اند. همه ما باید محدودیت ها را رعایت کنیم و تا جایی که می توانیم در قرنطینه بمانیم. حالا می خواهد شب یلدا باشد یا هر مناسبت دیگر. مراسم های مهم تر از شب یلدا باید به خاطر کرونا کنسل شود و باید مردم رعایت کنند. از همه می خواهیم میهمانی بروند و بدهند. اگر کسی نقابل اگر کسی ناقل باشد و علامت نداشته باشد می تواند افراد زیادی را مبتلا کند. پس بهتر است هر خانواده ای در خانه خود بماند.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد افزود: از وقتی محدودیت ها ایجاد شده و رفت و آمد ها کمتر شده آمار مبتلایان پایین آمده است. پس لازم است که همه ما تحمل کنیم و در خانه بمانیم. شخصا جایی نمی روم و فقط تمرین می کنم و در خانه هستم به همه هم توصیه می کنم در خانه هایشان بمانند.

خلعتبری درباره خاطرات خود از شب‌های یلدا در سال‌های گذشته گفت: رسم و سوم همه ما ایرانی ها در شب های یلد دور هم جمع شدن است تا دیداری تازه کنیم. در شب های یلدا یکی از کارهای مورد علاقه ام حافظ خوانی بود و همیشه از خواندن اشعار این شاعر بزرگ لذت می برم. 3

نظر شما