ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با جام به ایران باز می‌گردد/ لک می‌تواند در فینال هم فوق‌العاده باشد

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۵۷۴۸
پرسپولیس با جام به ایران باز می‌گردد/ لک می‌تواند در فینال هم فوق‌العاده باشد
مربی اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با پیروزی برابر اولسان در فینال با قهرمانی این تورنمنت را به پایان برساند.

ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می تواند با تکیه بر آن جام را به تهران بیاورد. با توجه به این که این دیدار به صورت تک بازی انجام می شود می توان گفت شرایط خاصی دارد و پرسپولیس از شانس زیادی برای موفقیت در این دیدار و قهرمانی در آسیا دارد، اتفاقی که امیدوارم رخ دهد و پرسپولیس به این موفقیت برسد.

مربی اسبق پرسپولیس درخصوص فینال 2 فصل پیش پرسپولیس در آسیا گفت: خوشبختانه در شرایط فعلی پرسپولیس زمان لازم برای استراحت را داشته است. در فینال 2 فصل پیش ما فقط 5 روز استراحت داشتیم و قبل از فینال بازی سنگینی را برابر سایپا انجام دادیم، ضمن این که پرواز طولانی مدتی را هم داشتیم. در مجموع حالا که این فینال به صورت رفت و برگشت برگزار نمی شود از این جهت تیم ها از شانس برابر برای موفقیت برخوردار هستند.

پانادیچ در ادامه درمورد وضعیت حال حاضر پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس ثابت کرد لیاقت حضور در فینال را دارد و امیدوارم قهرمانی برای پرسپولیس در این دیدار رقم بخورد. پرسولیس توان رقم زدن این اتفاق را دارد و می تواند جام ارزشمندی را به دست بیاورد.

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس درمورد شرایط حامد لک در آستانه این بازی مهم خاطرنشان کرد: حامد لک نشان داده که شرایط خوبی دارد و در بازی های مراحل قبل هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او نشان داده در روز فینال هم می تواند روز موفقی را داشته باشد و به پیروزی پرسپولیس در این دیدار مهم کمک کند.

پانادیچ در پایان اشاره‌ای هم به وضعیت علیرضا بیرانوند داشت و در این خصوص گفت: علیرضا بهترین دروازه بان ایران است. او در اروپا باید تلاش ویژه ای داشته باشد و خودش را با فوتبال روز اروپا هماهنگ کند. او در حال حاضر شرایط سختی دارد اما ثابت کرده است می تواند از پس کارهای بزرگ برآید. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز