گل گهر سیرجان سه- شهرخودرو مشهد یک

رحمتی و منشا، قلعه‌نویی را به صدر فرستادند

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۴
تیم گل گهر با پیروزی مقابل شهرخودرو به صدر جدول رسید.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال گل گهر توانست در دیداری خانگی با درخشش گادوین منشا شهرخودرو را شکست دهد.

این دیدار که تحت تاثیر حضور امیرقلعه نویی و مهدی رحمتی دو چهره سرشناس فوتبال ایران قرار گرفته بود اهمیت زیادی برای این دو سرمربی داشت. هر دو تیم هفته گذشته بازنده بودند. گل گهر به صنعت نفت باخته بود و تیم مهدی رحمتی هم در دیداری حیثیتی مقابل استقلال بازنده شد.

بازی دو تیم در نیمه اول کمی محتاطانه بود. نه قلعه نویی و نه رحمتی ریسک نکرده و تا دقایق میانی نیمه اول در حال محک زدن همدیگر بودند تا اینکه در لحظات پایانی نیمه اول، گادوین منشا مرد 6 گله گل گهر تا پیش از این بازی، با فرصت طلب توانست دروازه میلاد فراهانی را باز کند.

در نیمه دوم شاگردان مهدی رحمتی به قصد جبران گل خورده وارد زمین شدند. تعویض های هجومی رحمتی باعث شد این تیم جلو بکشد اما شهرخودرویی ها باز هم مثل بازی با استقلال در گلزنی ناکام بودند و در ضدحملات این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که به گل رسیدند. گادوین منشا ستاره این بازی در دقایق 66 و 69 دروازه شهرخودرو را باز کرد تا با هت تریک در این دیدار 9 گله شود و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

تلاش های تیم رحمتی برای جبران نتیجه فقط یک بار جواب داد و صادق صادقی با شوتی زیبا و سرکش دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد تا کمی از سنگینی این باخت کاسته شود.

گل گهر با این پیروزی 13 امتیازی شد و به صدر جدول رفت.

نکته جالب این دیدار جنب و جوش بی وقفه سیدمهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو در کنار زمین بود که تلاش زیادی کرد شاگردانش در این بازی بازنده نباشند اما در نهایت شهرخودرو بازنده این دیدار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز