رحمتی: نواقص تیمم را برطرف می کنم/ با گل اول شیرازه تیم مان از هم پاشید

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۵۷۷۱
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: باید با توان بیشتر دفاع کنیم و در هفته آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

به گزارش برنا؛ سیدمهدی رحمتی بعد از شکست 3 بر یک مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: به تیم گل گهر این برد را تبریک می‌گویم. ما بد عمل کردیم. برنامه داشتیم که از ابتدای بازیکنان گل‌گهر را روی ارسال‌ها، ضربات ایستگاهی و اوت های دستی کنترل کنیم تا اواخر نیمه اول هم خوب پیش رفتیم حتی موقعیت‌های گلزنی روی ضد حملات داشتیم اما دقیقه 43 روی یک اوت دستی تمرکز  نداشتیم و ان گل هم خیلی به ما لطمه زد و دو گل دیگر هم همه دیدند.

وی افزود: ایراد تیم ما در فاز دفاعی است و جایی که از عقب بازیسازی می‌کنیم و تیم‌ها نسبت به ما شناخت پیدا کردند و ما را پرس می‌کنند و باید راه‌حلی برایش پیدا کنیم و  روی این نقیصه مان کار کنیم و به همین سه گل خیلی راحت خوردیم که می‌شد این توپ ها را گل نخورد باید با توان بیشتر دفاع کنیم و در هفته آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

رحمتی در مورد عدم تمرکز خط دفاع تیمش عنوان کرد:  در طول هفته کامل گل گهر را آنالیز کرده بودیم و روی ایستگاهی و اوت دستی‌‌ها کار کرده بودیم ولی خب ما تا لب خط هستیم و بازیکنان باید تمرکزشان را در زمین حفظ کنند. در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد و اگر صفر بر صفر به رختکن می رفتیم در نیمه دوم اتفاقات بهتری رخ می‌داد.

سرمربی شهر خودرو در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز