بررسی نتایج پیکان؛

عملکرد سینوسی خودروسازان در لیگ بیستم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۵۸۲۸
عملکرد سینوسی خودروسازان در لیگ بیستم
پیکان عملکردی سینوسی در لیگ بیستم داشته است.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پیکان تهران عملکردی سینوسی در لیگ بیستم داشته که در این مطلب آن را بررسی خواهیم کرد. با شکست سه بر یک پیکان مقابل تراکتور در روند خوب این تیم وقفه ایجاد شد.

 

ترک زودهنگام ویسی و روی کار آمدن تارتار

در حالی که یکی دو روز به شروع بازیها مانده بود پیکانی‌ها با اخراج سرمربی شان عبدالله ویسی حسابی شوکه شدند و مسئولان این تیم تصمیم گرفتند که مهدی تارتار را برای هدایت پیکان برگزیند این در حالی بود که تارتار هم قصد داشت از این تیم خداحافظی کند که با صحبت مسئولان ماندگار شد و توانست نتایج درخشانی را رقم بزند.

دو باخت و دو برد پیکانی‌ها

پیکان تنها در هفته اول و هفته هفتم شکست داشته است و در سایر بازی‌ ها سه مساوی و دو برد به دست آورده که عملکرد خوبی برای این تیم به حساب می آید.

پیکان صدرنشین می‌شد اگر ...

در حالی که پیکانی ها مشکلات زیادی پیش از فصل داشتند کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم در لیگ بیستم بتواند نتایج خوبی بگیرد اگر پیکان دیدار قبلی با آلومینیوم را می برد می‌ توانست صدر جدول لیگ بیستم را تصاحب کند.

دربی خودروسازان

هفته هشتم پیکان میزبان سایپا است، این دیدار علاوه بر حساسیت هایی که درون زمین دارد به خاطر مدیران عامل دو کارخانه در خارج از گود هم حساس است و هر دو تیم می‌ خواهند قدرت خود را به رخ بکشند.

با توجه به اینکه پیکان شکست سنگینی را مقابل تراکتور تجربه کرد می خواهد در دیدار با سایپا با تمام توان ظاهر شود تا دوباره روند خوب سابقش را تکرار کند و از آن طرف سایپا که در هفته های اخیر نتوانسته آنطور که باید و شاید خوب کار کند می خواهد با این برد از شرایطی که دارد خلاص شود، بنابراین باید دید دربی خودروها را چه تیمی می برد؟! 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز