علی آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید در یک منطقه گرمسیر اردو بزنیم/ می‌خواهیم بیشترین سهمیه‌ها را برای ایران بگیریم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴۴
باید در یک منطقه گرمسیر اردو بزنیم/ می‌خواهیم بیشترین سهمیه‌ها را برای ایران بگیریم
ملی‌پوش قایقرانی می‌گوید در حال آماده‌سازی برای المپیک هستند و تمام تلاششان را می‌کنند.

علی آقامیرزایی درخصوص آخرین شرایط قایقرانی به خبرنگار  گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر در دومین اردوی بعد از قهرمانی کشوری هستیم و در حال حاضر اردو در انزلی برگزار می‌ شود و در حال تمرینات استقامتی هستیم و بعد از این اردو باید ببینیم شرایط به چه شکل است و در کجا اردو می زنیم زیرا بیش از حد نمی‌ توان به خاطر سرمای هوا در انزلی ماند و باید حتماً برای بالا بردن سطح بدنی خودمان به یک منطقه گرمسیر برویم. فعلا داریم تمرینات استقامتی انجام می‌دهیم و مشکل خاصی هم نیست و داریم تمریناتمان را زیر نظر آقای اقلیمی انجام می دهیم.

او درمورد اینکه آیا انزلی را به خاطر کم بودن آمار کرونایی‌هایش برای اردو انتخاب کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: هم به خاطر کرونا و هم اینکه انزلی به خاطر شرایط محیطی که در داخل آب دارد و می توانیم در مسافت های طولانی پارو بزنیم و این که از لحاظ سرد بودن هوا از تهران بهتر است و این موضوعات باعت شد این جا اردو بزنیم.

آقامیرزایی درخصوص اینکه اولین تورنمنت پیش‌رو کدام است، افزود: اولین و حساس ترین مسابقه ما همان سهمیه المپیک است که قرار است آخر اسفند ماه امسال برگزار شود، قرار بود این مسابقات در تایلند برگزار شد اما طبق اخباری که شنیدیم قرار است به چین منتقل شود و هنوز این خبر تایید نشده، انشاالله بتوانیم بهترین نتایج و بیشترین سهمیه‌ ها را برای ایران بگیریم و با وجود شرایط خاص کرونایی بچه ها دارند با تمام توان تلاششان را می‌کنند. 3

نظر شما