درخشش آقای گل زودهنگام لیگ؛

منشا با قدرت در صدر

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۴
منشا با قدرت در صدر
گادوین منشا با به ثمر رساندن 9 گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ بیستم شد.

به گزارش برنا؛ گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان، در دیدار با شهرخودرو مشهد موفق به هت‌تریک شد تا آمار گلزنی‌اش را افزایش داده و با قدرت در صدر جدول گلزنان لیگ برتر باشد.

منشا؛ صدرنشین جدول گلزنان

گادوین منشا در دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برای گل‌گهر در دیدار با شهرخودرو در خط حمله تیمش آتش بازی کرد و با به ثمر رساندن سه گل، هت‌تریک کرد و با زدن 9گل در 7بازی آمار فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشت و صدرنشین جدول گلزنان شد.

از منشای پیکان تا منشای گل‌گهر

منشا زمانی که در پیکان بازی می‌کرد هم عملکرد خوبی داشت و گل‌های زیادی زد اما در دو تیم سرخابی پایتخت نتوانست به اندازه امسال موفق باشد که یکی از دلایلش می‌تواند این باشد که یک خط عقب‌تر بازی می‌کرد و مهاجم هدف نبود. این مهاجم با تجربه فصل پیش به گل‌گهر رفت و این فصل هم با لباس همین تیم به میدان می‌رود و تا به این جای فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود برجا گذاشته است.

منشا در لیگ رکوردشکنی می‌کند؟

رکورد گلزنی در لیگ در یک فصل در دست رضا نوروزی با 24گل است و سال قبل هم شیخ دیاباته از استقلال با 15گل آقای گل لیگ شد. اگر منشا با همین سرعت گلزنی پیش برود شاید بتواند رکورد نوروزی را در گلزنی بشکند.

تنوع در گلزنی

نکته جالب دیگری که در گلزنی منشا می‌توان به آن اشاره کرد تنوع در گلزنی است. او با ضربه سر و هر دو پای چپ و راستش گل زده و اشتیاقش برای گلزنی ستودنی است.

رقبای منشا

طالب ریکانی و سجاد شهباززاده با 5گل و امین قاسمی‌نژاد با 4گل جدی‌ترین رقبای گادوین منشا برای کسب آقای گلی هستند.

مهاجم سابق آبی‌ها برابر استقلال

گل‌گهر در هفته هشتم با ذوب آهن، هفته نهم با استقلال و هفته دهم با پرسپولیس بازی دارد و قطعا منشا به خاطر اینکه مقابل دو تیم سابقش قرار می‌گیرد انگیزه‌های زیادی برای گلزنی دارد تا بتواند خودش را همه جوره اثبات کند.

امیر قلعه‌نویی توانسته گادوین منشا را دوباره احیا کند و با کمک‌های این بازیکن دوباره تیمش را صدرنشین جدول کند. گل‌گهر برای دومین بار در لیگ بیستم بعد از بازی با شهرخودرو صدر را تصاحب کرد تا ژنرال ثابت کند بی‌جهت پرافتخارترین مربی لیگ برتر نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز