ساعتی قبل انجام شد؛

دیدار وزرای ورزش ایران و قطر/ تاکید بر گسترش همکاری‌های ورزشی دو جانبه

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۴
دیدار وزرای ورزش ایران و قطر/ تاکید بر گسترش همکاری‌های ورزشی دو جانبه
وزیر ورزش و جوانان ساعتی قبل با وزیر فرهنگ و ورزش قطر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا؛ وزیر ورزش و جوانان ساعتی قبل با وزیر فرهنگ و ورزش قطر دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که سفیر ایران در قطر نیز حضور داشت، طرفین بر گسترش مناسبات ورزشی و همکاری های دو جانبه تاکید کردند. "صلاح بن‌غانم العلی"، وزیر فرهنگ و ورزش قطر با تشکر از حضور مسعود سلطانی فر در دوحه و در بازی فینال، ایران را یکی از قدرت های مهم ورزش آسیا دانست و ابراز امیدواری کرد ایران و قطر بتوانند در حوزه های ورزشی همکاری های گسترده ای باهم داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ورزش قطر همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک برای انجام همکاری‌های فرهنگی و ورزشی را به وزیر ورزش و جوانان کشورمان ارائه داد. طبق پیشنهاد "صلاح بن‌غانم العلی" در این کمیته اموری که مورد توجه و علاقه دو طرف قرار دارد می‌تواند به صورت اجرایی و عملیاتی درآید.

"صلاح بن‌غانم العلی" در پاسخ به دعوت مسعود سلطانی‌فر ابراز امیدواری کرد قبل از تابستان سال آینده به تهران سفر کند و درخصوص امضای موافقت‌نامه و ایجاد کمیته مشترک توافقات نهایی صورت گیرد.

دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی قطر برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ایران آمادگی همکاری‌های گسترده ورزشی با کشور دوست و برادر قطر را دارد.

وزیر ورزش و جوانان به منظور امضای موافقت‌نامه اجرایی همکاری‌های ورزشی دو کشور از "صلاح بن‌غانم العلی" برای حضور در تهران دعوت کرد.

لازم به ذکر است، وزیر ورزش و جوانان کشورمان صبح امروز به دعوت وزیر فرهنگ و ورزش قطر راهی دوحه شد. قرار است مسعود سلطانی‌فر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کند.

 

501

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز