فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

بدون جام ماندیم اما پرسپولیس را داریم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۶۳۱۳
بدون جام ماندیم اما پرسپولیس را داریم
پرسپولیس شکست خورده سربلند بود.... سرت را بالا بگیر قهرمان.... جایت در قلب میلیون ها ایرانی جاودانه است... بدون جام ماندیم، اما پرسپولیس را داریم.

به گزارش برنا؛ دل و توی کسی نیست. البته پرسپولیسی ها نگران تر  از استقلالی ها هستند. یک ساعت مانده است به سوت آغاز داور قطری. عقرب های ساعت تکان می خورند. اینجا تحریریه خبرگزاری برنا است. استقلالی های برنا هم همگام پرسپولیسی ها هستند، البته بعضی از دوستان هر از گاهی کری خوانی را برای فینال رنگی می کنند. به صورت کاملا خودجوش از پرسپولیسی ها  قول ناهار فردا گرفته شده است!

سر همه شلوغ است. همه از فینال می گویند؛ جالب است سرویس های دیگر خبرگزاری هم درگیر فینال و پرسپولیس شده اند. همکاران گروه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... هم می گویند با هر کس تماس می گیرند صحبت و مصاحبه را به بعد از فینال موکول کرده اند. تمام ایران درگیر فینال است!

بازی شروع شد. استرس برای همه وجود دارد. یک لحظه تصاویر تلویزیونی قطع می شود تا استرس بیشتر شود.

بازی با حملات عجیب اولسان آغاز شد، حملاتی که همه را ترسانده بود اما بازی کم کم آرام شد.

پرسپولیس یکی دو حمله را روی دروازه حریف تدارک دیدند. یک لحظه همه سکوت کرده اند،  مهدی عبدی از اشتباه مدافعان حریف استفاده می کند؛ تحریریه  برنا منفجر شد!مرسی عبدی! یک قدم دیگر به جام نزدیک شدیم.

پرسپولیس حواس پرت شد و اعتراض اولسانی ها! کره ای ها به سمت داور هجوم بردند تا دست به دامن VAR  شودند. فریاد پنالتی نبود در تحریریه به صدا در آمد اما گوش داور بدهکار نبود. پنالتی بادآورده برای اولسانی ها!

همه منتظر واکنش لک، ایول حامد!  مدافعان پرسپولیس به توپ نرسیدند تا جونیور کار را تمام کند.

سوت پایان بازی در نیمه اول، حیف شد؛ پرسپولیس با تساوی به رختکن رفت! حیف شد؛ حیف!

15 دقیقه تنفس برای ما و پرسپولیسی ها!

نیمه دوم هم دل توی دل کسی نیست.  بازی شروع می شود. یک صحنه دیگر در محوطه جریمه و دوباره اولسانی ها داور را دوره کردند! دوباره VAR  و دوباره پنالتی... این باز هم جونیور پشت توپ قرار می گیرد و این بار کاری از دست لک برنیامد و توپ درون دروازه پرسپولیس جای گرفت!

پرسپولیس صفر VAR صفر!

همه به دنبال جبران بودند! اما این توپ با پرسپولیسی ها سر ناسازگاری دارد. پرسپولیس نمی خواهد پای پس بکشد اما زمین و زمان علیه پرسپولیس هستند.

داور با کره ای ها مهربان بود و با پرسپولیسی ها نامهربان!

همه جلو کشیده اند، از کنعانی گرفته تا سیدجلال اما انگار این توپ نمی خواست از خط دروازه اولسان عبور کند.

احمد نور را می زنند، خبری از پنالتی نیست، مهدی عبدی را هم هل می دهند اما باز هم خبری از پنالتی نیست.

زمان سریع می گذرد.... فرصتی برای جبران نیست... حامد لک در دقایق پایانی به سجده افتاده و برای شکسته شدن طلسم دعا می کند اما انگار روز، روز پرسپولیس نیست، روز روز ما نبود. یلدا با قهرمانی در آسیا مزه دیگری داشت. این قهرمانی می توانست خیلی ها را خوشحال کند اما نشد که نشد!

5 دقیقه وقت اضافه، زمان با سرعت می گذرد؛ داور قطری  به ساعتش نگاه می کند، سوت نزن! سوت نزن؛ داور سوت را زد، دوباره جام دیگری پرید! جام در یک قدمی ما بود...لعنت به پنالتی، لعنت به VAR!

کابوس کاشیما این بار در قطر تکرار شد.

پرسپولیس شکست خورده سربلند بود.... سرت را بالا بگیر قهرمان.... جایت در قلب میلیون ها ایرانی جاودانه است... بدون جام ماندیم، بدون پرسپولیس را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز