ناهید کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بهترین خاطره‌های زندگی‌ام برای شب یلدا و عید نوروز است/ توصیه می‌کنم امسال همه در خانه بمانیم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۸
بهترین خاطره‌های زندگی‌ام برای شب یلدا و عید نوروز است/ توصیه می‌کنم امسال همه در خانه بمانیم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بهترین خاطره‌های زندگی‌ام برای شب یلدا و عید نوروز است و توصیه می‌کنم امسال همه در خانه بمانیم.

ناهید کیانی، عضو تیم ملی تکواندو بانوان به مناسبت شب یلدا گفت‌وگوی کوتاهی را با خبرنگار خبرگزاری برنا انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

*پس از مدتها تعطیلات کرونایی اردوهای تیم ملی از سر گرفته شد. شرایط اردوها چطور است؟

خوشبختانه پس از مدت‌ها این شرایط فراهم شده که فدراسیون اردوهای تیم‌ ملی را برگزار کند.‌ در حال حاضر هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را شروع کردیم. طبق برنامه کادر فنی پس از هر مرحله اردو 10 روز استراحت خواهیم داشت و چون هنوز به خاطر کرونا وضعیت به شرایط نرمال بازنگشته دوباره برای ورود به هر مرحله از اردو تست‌ pcr را خواهیم داشت. البته در این مدت به صورت انفرادی تمرین می‌کردم اما تمرینات گروهی تاثیرات بهتری در حفظ آمادگی دارد. الان هم روزی دو نوبت تمرین داریم که بیشتر تمرینات در این مرحله تمرینات استقامتی است. کم کم پس از بدنسازی قرار است تمرینات قدرتی و سپس با نزدیک شدن به مسابقات تمرینات سرعتی را آغاز خواهیم کرد.  

*فکر می‌کنید بتوانید برای المپیک2020 توکیو کسب سهمیه کنید؟

فعلا 6 نفر به اردو دعوت شدند که از این بین 2 نفر بر اساس انتخاب کادر فنی جواز حضور در مسابقات گزینشی المپیک را دریافت خواهند کرد. بشخصه دوست دارم افرادی در مسابقات حاضر شوند که بتوانند برای ایران کسب سهمیه کنند. مسابقات انتخابی در فروردین ماه است و قطعا در این فرصت اندکی که دارم تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم تا شانس حضور در این رقابت ها را از دست ندهم.

*یلدا برای شما چه حس و تعریفی دارد؟

یلدا جزئی از سنت ماست. سنتی که واقعا همه چیز در آن ساده گرفته شده است. شاید الان کمی تجملات هم به آن اضافه شده ولی در کل بیشتر به دور هم جمع شدن و بدون دغدغه یک شب را کنار هم بودن تاکید دارد.

*یک خاطره از یلدا؟

بهترین خاطره های من همیشه برای شب یلدا و شب عید بوده است. خاطرم است دو سال قبل در اردو بودیم و دور هم با هم تیمی هایمان جشن کوچکی گرفتید و خیلی خوش گذشت. البته امسال کرونا است و قطعا شرایط خیلی فرق دارد به نظرم بهترین کار این است که جایی نرویم.

*شعری از حافظ برای مخاطبان؟

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند

ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز