پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آتش‌بازی منشا را همه دیدند/ با سرخابی‌ها فینال داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۵:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۷۰۶۵
آتش‌بازی منشا را همه دیدند/ با سرخابی‌ها فینال داریم
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد رقیب سرسختی برای حریفان هستند.

پیمان رنجبری، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، درخصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل شهرخودرو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همان‌طور که می‌دانید ما بازی‌های خیلی خوبی را در این فصل ارائه دادیم و صدرنشین هم بودیم. در این بین در دو بازی به دلیل بدشانسی نتوانستیم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم اما در بازی با شهرخودرو دوباره به اصل خودمان برگشتیم و با سه گل بردیم و صدرنشین شدیم که البته این صدرنشینی خوشایند است اما خیلی از بازی‌ها باقی مانده و ما باید به فکر بالانشینی در انتهای فصل باشیم.

او درباره بازی‌های پیش‌روی گل‌گهر و 3 بازی سخت پشت‌سر هم ادامه داد: ما این هفته به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم که انگیزه بردن دارد و استقلال را در اصفهان متوقف کرد. باید این بازی را ببریم تا با روحیه به مصاف استقلال و سپس پرسپولیس برویم و با این حساب سه فینال پیش‌رو داریم. به هرحال ما هم صدرنشین جدول هستیم و حساسیت‌ها زیاد است و قطعا حریف سرسختی برای رقبای‌مان هستیم.

رنجبری در پایان درخصوص 9 گله شدن هم تیمی‌اش گادوین منشا گفت: آتش‌بازی منشا در خط حمله را همه شاهد بودند. منشا که خیلی با کیفیت کار می‌کند اما قطعا همه تیم به او برای گلزنی کمک می‌کنند. ما خیلی دوست داریم منشا آقای گل شود و البته در نهایت هدف همه ما این است که گل‌گهر به جایگاهی که حقش است برسد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز