مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

قشم میزبان برگزاری کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۷۰۷۷
قشم میزبان برگزاری کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان به همت هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا، جلیل حق‌گویان، مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های آموزشی در حوزه ورزش با موضوع کوه‌پیمایی و کوهنوردی، این دوره باهدف آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی، وضعیت جوی و تأکید بر اهمیت هواشناسی در هنگام تدارک برنامه‌های سفر طراحی‌شده و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی در این کارگاه افزود: این دوره به مدت هشت ساعت به تشریح چهار سرفصل شامل؛ هواشناسی، کمیت‌های هواشناسی، مخاطره‌های جوی و آب و هوایی و پیش‌بینی‌های جوی کوهستان می‌پردازد.

به گفته حق‌گویان، مدرس این دوره، محسن هاشمی نژاد یکی از برجسته‌ترین اساتید فدراسیون کشور در حوزه هواشناسی است که مفاهیم مختلف را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان ظرفیت پذیرش ۳۰ علاقه‌مند در تاریخ ۱۱ دی‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی کرونا و ابلاغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزشی هواشناسی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره واتس اپی 09175500090  ارتباط برقرار کنند.

کارگاه آموزشی هواشناسی کوهستان در قشم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز