کرونا، دومین جایزه حجازی را آنلاین کرد؛

بزرگداشت پورحیدری و کاشانی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۷۲۱۱
بزرگداشت پورحیدری و کاشانی برگزار می‌شود
دومین جایزه ناصر حجازی عصر امروز به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ حجت نظری، بنیانگذار جایزه حجازی در این‌باره گفت: جایزه حجازی، با نام یک اسطوره ورزشی گره خورده است، اما الزاما یک جایزه ورزشی صرف نیست، بلکه برای پاسداشت اخلاق و انسانیت در جامعه بوده و به افرادی تعلق می‌گیرد که همچون مرحوم حجازی دارای روحیه مردم‌داری و دفاع از حق و اخلاق باشند. 

او با بیان اینکه سال گذشته اولین مرحله از این جایزه برگزار شد، گفت: پارسال از خانواده مرحوم ناصر حجازی تقدیر شده و عادل فردوسی پور به عنوان برگزیده جایزه ویژه انتخاب شد وجوایز بخش‌های خبر، عکس، هنر و ورزش نیز به ترتیب به خانواده مرحوم مهدی شادمانی، جعفر تبریزی، میررفیعی و وریا غفوری اهدا شد. 

نظری ادامه داد: امسال دومین مراسم با بزرگداشت تو پیشکسوت دیگر یعنی زنده یاد منصور پورحیدری و جعفر کاشانی برگزار خواهد شد و برگزیدگان نیز در پایان مراسم معرفی خواهند شد. همچنین خانواده ناصر حجازی و تعدادی پیشکسوتان حضور دارند اما متاسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان حضور دیگر مهمانان و مردم عزیز در این مراسم میسر نشد و از این رو این مراسم از ساعت 20 امشب به شکل آنلاین و با پخش از بستر تیوا، آیو و چند حساب اینستاگرام از جمله اینستاگرام جایزه حجازی به آدرس @hejazi_awards برگزار خواهد شد. 

نظری ابراز امیدواری کرد که با پایان اپیدمی کرونا مراحل آتی جایزه حجازی نیز همچون مرحله اول با حضور صدها نفر از مردم و پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار شود.

 

4

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز