لیگ برتر بانوان؛

پیکان باخت اما صدرنشین باقی ماند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۷۴۴۵
پیکان باخت اما صدرنشین باقی ماند
تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در آخرین دیدار دور مقدماتی لیگ برتر بانوان موفق به شکست پیکان تهران شد، اما نتوانست صدر جدول گروه «ب» را از این تیم بگیرد.

به گزارش برنا، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز (دو‌شنبه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون به پایان رسید.

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فریبا صادقی سه بر دو مقابل پیکان به پیروزی رسیدند و شکست دور رفت در اصفهان را جبران کردند.

پیکانی‌ها که با هدایت میترا شعبانیان در این رقابت‌ها شرکت کردند، در ست‌های اول و دوم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شدند، اما در ست‌های سوم و چهارم به مسابقه برگشتند و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ فاتح میدان شدند و این دیدار به ست حساس پنجم رسید.

تیم ذوب‌آهن در این ست اقتدار خود را بر حریف دیکته کرد و در ابتدای ست ۱۱ امتیاز متوالی به دست آورد و در نهایت این ست را  ۱۵ بر ۴ به سود خود پایان داد تا با پنج برد، یک شکست و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم گروه ب باقی بماند.

تیم پیکان تهران نیز با پنج برد، یک شکست و ۱۶ امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاد تا به کار خود در دور مقدماتی لیگ برتر بانوان پایان دهد.

ماندانا مطیعی، حوریه رضازاده، پریچهره غفاری و لیلی توکلی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند که ۱۴۴ دقیقه طول کشید.

تیم ذوب‌آهن اصفهان با شش دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است. این تیم هفت عنوان نایب قهرمانی و دو مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در لیگ برتر دارد. پیکان تهران نیز دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت‌ها را در گنجینه افتخارات خود ذخیره کرده است.

در نخستین دیدار امروز نیز تیم‌های ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اسلامشهر سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

با پایان دور مقدماتی لیگ برتر بانوان، حضور تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین از گروه الف و پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از گروه ب در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان قطعی شد تا برای کسب رتبه‌های اول تا چهارم در مرحله نهایی تلاش کنند.

همچنین چهار تیم اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز