احمد مددی:

اختلافی با خلیل‌زاده ندارم/ همه ما باید مثل این ۲ اسطوره باشیم/ هواداران صبور باشند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۷۵۰۶
اختلافی با خلیل‌زاده ندارم/ همه ما باید مثل این ۲ اسطوره باشیم/ هواداران صبور باشند
احمد مددی مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم گرامیداشت ناصر حجازی صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش برنا؛ مشروح صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل استقلال به شرح زیر است:

در خصوص زنده یاد ناصر حجازی و منصور پورحیدری برای ما صحبت می کنید؟

ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند و ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را با این دو اسطور همنطبق کنیم. بارزترین ویژگی حجازی این است که مردی تکرار نشدنی بود و زیر بار حرف زور نمی‌رفت. او در بیان اظهار نظرهایش  رک بود و بر آن چیزی که درست و حق بود، تاکید می‌کرد. از این جهت این منش ناصر حجازی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران بزرگ و فهیم استقلال باید این شماره یک بودن حجازی را الگو قرار دهند.

بازی‌های مرحوم حجازی را در قالب ویدیو دیده‌ام و سیوهای دیدنی از خود به نمایش می‌گذاشت و واکنش‌هایش در ذهن هواداران استقلال است. من هنوز در تعجبم که حجازی چطور دروازبان شماره دو آسیا شد و شاید نفوذ سعودی‌ها در آسیا باعث شد تا محمد الدعایه دروازبان اول و حجازی دروازبان دوم شود. از نظر من و همه هواداران استقلال او دروازبان شماره یک ایران و آسیا است.

در خصوص جلسه  اخیر هیات مدیره استقلال بگویید، چه تصمیماتی در این جلسه گرفته شد؟

جلسه خوبی بود و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد. صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تلاش چندین ماهه باشگاه است و ما تمام اسناد را فرستادیم و امیدواریم طی چند روز آینده این مجوز حرفه‌ای به صورت پایان یافته به ما اعلام شود.‌

 در مورد اختیارات تان توضیح می دهید؟

ما طبق اساسنامه باشگاه حرکت می‌کنیم و بنده کارم را انجام می‌دهم.

در خصوص  شائبه اختلاف با خلیل زاده چه صحبتی دارید ؟

این مساله کاملا نادرست است.

 تکلیف فرشید اسماعیلی چه زمانی مشخص می شود؟

فردا جلسه انضباطی او با حضور اعضای کمیته انضباطی در محل باشگاه برگزار می‌شود و او دفاعیاتش را ارائه می‌دهد و رای انضباطی اعلام می‌شود. فرشید اسماعیلی مثل پسر من می‌ماند اما او یک رفتار انضباطی از خودش نشان داده است و در هر خانواده‌ای رفتار انضباطی باید بررسی شود.

در خصوص آینده استقلال برای هواداران چه صحبت دارید؟

درباره مسائل فنی آقای فکری باید صحبت کنند. من فقط خواهشم از هواداران این است که صبور باشند و ان‌شاءالله شرایط تیم بهتر می‌شود. بحث‌های فنی را باید از سرمربی بپرسید اما آن چیزی که مشخص است نتایجی که فکری تا این لحظه گرفته است نتایج بدی نبوده است و هواداران باید صبوری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز