روز گذشته؛

نشست تخصصی فدراسیون‌های کاراته، شمشیربازی و دوومیدانی برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۷۸۸۵
نشست تخصصی فدراسیون‌های کاراته، شمشیربازی و دوومیدانی برگزار شد
در ادامه نشست های تخصصی رشته های اعزامی به المپیک توکیو، نشست تخصصی فدراسیون‌های کاراته، شمشیربازی و دوومیدانی برگزار شد.

به گزارش برنا، نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون های کاراته، شمشیربازی و دو ومیدانی روز گذشته (دوشنبه 1 دیماه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل  کمیته به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های کاراته، شمشیربازی و دوومیدانی برگزار شد.

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون ها و کادر فنی تیم های ملی  به منظور بررسی مسائل و وضعیت فنی و شرایط آمادگی ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کردند و یا در اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه به سر می برند، برگزار می شود.

نشست نخست با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به همراه خوشقدم و هروی سرمربیان تیم ملی بخش بانوان و آقایان برگزار شد که طبق گزارشی که سرمربیان ارائه کردند ورزشکاران در شرایط خوبی هستند و اردوها بصورت منظم در حال برگزاری است.

در این جلسه مقرر شد تا اردوی بعدی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک برگزار شود. همچنین در این نشست شرایط حمیده عباسعلی پس از عمل جراحی بررسی و مقرر شد تا پس از گذراندن مراحل درمانی به اردوها ملحق شود.

در ادامه نشست های روز گذشته نشست بعدی با فدراسیون شمشیربازی بود که با حضور فضل اله باقرزاده رئیس و محسن وحدانی دبیر این فدراسیون برگزار شد.

با توجه به اینکه پیمان  فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی سرمربی تیم ملی شمشیربازی است، در این نشست ابتدا وی گزارش بسیار کامل و مبسوط  از روند تمرینات و وضعیت تک تک اردونشینان و همچنین تحلیل کاملی از شرایط و وضعیت رقبا ارائه  کرد.

 نشست سوم تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با هاشم صیامی رئیس به همراه پریسا بهزادی نایب رئیس و علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون  دوومیدانی برگزار شد.

در این نشست صیامی گزارشی در خصوص وضعیت، شرایط آمادگی، تمرینات، برنامه های پیش رو، رکوردها و وضعیت رقیبان  احسان حدادی و حسن تفتیان به سرپرست کاروان ارائه داد.

گزارش برنامه ها و اردوهای دو قهرمان المپیکی احسان حدادی و حسن تفتیان اخذ و مقرر شد حمایت های مالی از برنامه های تمرینی تفتیان انجام شود.

همچنین در ادامه، برنامه های  مهدی پیرجهان دونده 400 متر که شانس اصلی کسب سهمیه المپیک است نیز بررسی شد و شرایط دیگر نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند و در حال حاضر در اردو هستند، پی گیری شد.

لازم به ذکر است در این نشست ها مقرر شد تا حمایت مالی مازادی علاوه بر بودجه ای که کمیته برای تشکیل اردوها اختصاص داده است، برای خرید وسیله و تجهیزات مورد نیاز ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده و یا خواهند شد از سوی کادر سرپرستی کاروان 2020 توکیو صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز