با احکام داود عزیزی؛

رییس و اعضا کمیته باشگاه‌های فدراسیون تنیس مشخص شدند/ عزیزی: تعرفه گذاری و درجه بندی باشگاه‌ها از اولویت‌های این کمیته است

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۷۹۷۸
رییس و اعضا کمیته باشگاه‌های فدراسیون  تنیس مشخص شدند/ عزیزی: تعرفه گذاری و درجه بندی باشگاه‌ها از اولویت‌های این کمیته است
با حکم رییس فدراسیون تنیس، رییس و اعضا کمیته باشگاه های این فدراسیون منصوب شدند.

به گزارش برنا، داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در احکامی جدا گانه اردشیر دادرس را  بعنوان رییس کمیته باشگاه ها منصوب کرد.

بر اساس احکامی که به امضای رییس فدراسیون تنیس رسیده است،"لیلی زکی زاده" به عنوان دبیر  همچنین "ندامومن زاده"، " احمدصدری"،"محموداکبری"، "محمد مهذب نیا"، و "محمد اسفندیارپور" به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند.

مراسم معارفه کمیته باشگاه های فدراسیون تنیس بعد از ظهر امروز با حضور داود عزیزی رییس و فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون برگزار شد.

 عزیزی در این مراسم اهمیت باشگاه‌ها در رونق تنیس کشور را مهم بر شمرد و با تاکید بر ساماندهی و انسجام باشگاه ها برای ایجاد شرایط بهتر تصریح کرد : باشگاه ها برای پیشرفت تنیس کشور نقش ارزنده ای دارند به همین دلیل فعالیت این کمیته می تواند زمینه حل مشکلات باشگاه ها را بوجود آورده و با هماهنگی و هم افزایی موجبات پیشرفت رشته تنیس را فراهم کند.

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد : با توجه به تجزیه و تحلیلی که در خصوص وضعیت تنیس کشور صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که ساماندهی باشگاه ها و ایجاد شرایط مساعد برای پیشرفت آنها و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت باید با توجه و تمرکز بیشتری در فدراسیون انجام شود.

وی اظهار داشت : در بحث تدوین دستورالعمل باشگاه های تنیس ، تعرفه گذاری و درجه بندی باشگاه ها از اولویت های این کمیته است.

 عزیزی، اهمیت تعامل بین باشگاه ها و هیات های استانی را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که فعالیت این کمیته در جهت ارتقا وضعیت باشگاه های تنیس کشور و ایجاد هماهنگی های بیشتر، منجر به توسعه ابعاد همگانی و قهرمانی تنیس شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز