امروز صورت گرفت؛

اظهار رضایت بازیکنان تیم ملی جوانان از امکانات اردوی تاجیکستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲۲
اظهار رضایت بازیکنان تیم ملی جوانان از امکانات اردوی تاجیکستان
بازیکنان تیم فوتبال جوانان که در اردوی آماده‌سازی دوشنبه برای دیدار با تاجیکستان آماده می‌شوند از شرایط و امکانات این اردو اظهار رضایت کردند.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسین سلمانی، هافبک میانی تیم ملی جوانان در خصوص اردوی تاجیکستان گفت: خوشبختانه شرایط ما در این اردو از نظر امکانات تمرینی همچنین اقامتی بسیار خوب است و دو بازی هم برابر تیم جوانان تاجیکستان در پیش داریم که می تواند به ما کمک کند. امیدواریم در این دو مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و به نتیجه مطلوب دست یابیم همچنین کادر فنی به اهداف خودشان برسند.

حسین نخودکار نیز درخصوص وضعیت این اردو گفت: خوشبختانه از هر نظر خصوصا شرایط اقامتی، زمین تمرین، غذای خوب و استراحت مناسب وضعیت اردو عالی بوده و بچه ها در بهترین شرایط قرار دارند. ما اردوهای خوبی پیش از این در ایران داشتیم و حالا برای انجام دو مسابقه تدارکاتی مقابل تاجیکستان آماده می شویم که می تواند به ما کمک کند.

احمد جلالی، مدافع تیک اظهار داشت: خوشبختانه اعضای تیم از شرایط و امکانات از هر نظر خصوصا وضعیت هتل، امکانات وتمرینات رضایت کامل دارند و شرایط بسیار خوبی در اینجا داریم. تاجیکستان هم حریف خوبی است و سابقه دیدار با این تیم را داشته ایم. امیدوارم بتوانیم از این بازی به خوبی استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز