پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری باید از فضای مجازی دور شود/ مشکل استقلال نتایج خوب پرسپولیس است

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۵:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۸۵۴۳
فکری باید از فضای مجازی دور شود/ مشکل استقلال نتایج خوب پرسپولیس است
پیشکسوت استقلال گفت: پیشنهاد من به فکری این است که تمام تمرکزش را روی تیم بگذارد و اصلا فضای مجازی را رصد نکند تا استرس نگیرد.

اصغر طالب‌نسب، هافبک اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: این روزها هواداران استقلال نگران اوضاع تیم هستند و واقعیت هم این است که اوضاع استقلال آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد پیش نرفت. مصدومیت‌ها دردسرساز شد و دست کادر فنی را بست تا فکری آن‌طور که می‌خواهد نتواند تیمش را بچیند. هواداران استقلال هم حق دارند نگران و سرخورده باشند. آنها سال گذشته به روند استقلال با استراماچونی امیدوار بودند و به نظر می‌رسید همان اتفاقی که برای پرسپولیس با برانکو رخ داد برای استقلال هم با سرمربی ایتالیایی اتفاق بیفتد که متاسفانه اینطور نشد.

او ادامه داد: بازی استقلال و ذوب‌آهن را به عنوان یک مربی و کارشناس دیدم. استقلال فوتبال قابل قبولی ارائه نداد و بازی اصلا بار فنی نداشت. اینکه استقلال مقابل یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ حتی یک موقعیت گل هم نتوانست ایجاد کند اصلا اتفاق خوبی نیست. نابسامانی در بازی استقلال دیده می‌شود و شکل بازی تیم از بین رفته است. نوعی سردرگمی بین بازیکنان دیده می‌شود که باعث شده هواداران و پیشکسوتان این تیم نگران باشند. استقلال مقابل ذوب‌آهن تا قیامت هم بازی می‌کرد نمی‌توانست گل بزند چون شکل بازی تیم بی‌هدف بود. فاصله بین مهاجمان و مدافعان استقلال در زمین زیاد است و همین باعث می‌شود تیم در ایجاد موقعیت گل ناتوان باشد.

طالب‌نسب با اشاره به 2 بازی آیند استقلال افزود: استقلال مقابل تیم‌های ضعیف و تیم‌های بی‌برنامه بد بازی می‌کند اما وقتی قرار باشد مقابل تیم‌های مدعی قرار بگیرد تحت تاثیر شکل بازی آنها قرار گرفته و فوتبال بهتری ارائه می‌دهد. به همین دلیل من معتقدم استقلال مقابل گل‌گهر و پرسپولیس با توجه به نفرات با کیفیتی که در اختیار دارد می‌تواند بهتر بازی کند اما اینکه بتواند این تیم‌ها را شکست دهد یا نه به عوامل زیادی بستگی دارد.

بازیکن اسبق استقلال درباره انتقادات از آبی‌پوشان در فضای مجازی بیان کرد: هواداران نگران هستند و حق دارند. به نظر من یکی از مشکلات فعلی استقلال، نتایج خوب پرسپولیس است. قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بار روانی زیادی روی استقلالی‌ها ایجاد کرده و آنها انتظار دارند تیم‌شان مثل پرسپولیس نتیجه بگیرد. شاید هم استقلالی‌ها انتظار دارند معجزه‌ای رخ دهد و یک منجی برای‌شان بیاید اما در فوتبال این اتفاقات رخ نمی‌دهد. پیشنهاد من به فکری این است که تمام تمرکزش را روی تیم بگذارد و اصلا فضای مجازی را رصد نکند تا استرس نگیرد.

بازیکن اسبق سپاهان با اشاره به نتایج این تیم با محرم نویدکیا گفت: سپاهان بهترین باشگاه فوتبال ایران است و ساختار درستی دارد به همین دلیل نتیجه گرفتن با این تیم کار سختی نیست. محرم نویدکیا در 8 هفته سپری شده از لیگ نتایج خوبی گرفته اما فعلا برای قضاوت درباره او و تیمش زود است. اگر سپاهان 2 بازی نتیجه نگیرد انتقادات شروع می شود پس باید صبر کنیم و ببینیم نویدکیا در کشاکش لیگ و بازی‌های سخت هم می‌تواند تیمش را مدیریت کند یا نه. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز