ابراهیم صادقی:

سایپا استاد تساوی؟ این اتهام به ما وارد نیست/ روز خوبی برای ما نبود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۲
سایپا استاد تساوی؟ این اتهام به ما وارد نیست/ روز خوبی برای ما نبود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به تیم سایپا افتخار می‌کنم زیرا مقابل پیکان بی نقص بازی کردیم.

به گزارش برنا، ابراهیم صادقی پس از تساوی یک بر یک تیم های پیکان و سایپا در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم سایپا افتخار می‌کنم زیرا مقابل پیکان بی نقص بازی کردیم و فقط روی یک اشتباه در نیمه اول گل خوردیم. 90 دقیقه جریان بازی در اختیارمان بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه پیکان ایجاد کردیم. روی ضربات ایستگاهی، تک به تک و ارسال از جناحین فرصت داشتیم و از لحاظ فوتبالی خیلی خوب بودیم.

او ادامه داد: اطمینان دارم روند رو به پیشرفت خود را ادامه می‌دهیم و می‌توانیم نتایج بازی‌ها را هم کسب کنیم. از نظر من  دست آورد بزرگی است که تیم خوب بازی ‌کند و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشته باشد اما باید تمرینات بیشتری انجام بدهیم تا نقاط ضعف مان را هم برطرف کنیم. در گلزنی مشکل داشتیم و فرصت‌های خیلی زیادمان تبدیل به گل نشد. با این وجود به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دلیل روی نیمکت نشستن خود در پایان این بازی توضیح داد: وقتی کاملا سوار بازی بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد، ناراحت کننده است. روز خوبی برای ما نبود و همه جوره به حریف مسلط بودیم. هم پاس‌های زیادی داده و هم موقعیت درست کردیم اما فقط نتوانستیم ببریم.

صادقی اضافه کرد: در نیمه دوم با تغییر سیستم توانستیم به گل برسیم اما هدف‌مان برنده شدن بود اما خیلی ناراحت کننده است که با وجود این بازی خوب و مالکیت تیم‌مان نتوانستیم برنده شویم. باید از باشگاه‌ سایپا هم تشکر کنم که شرایط پخش مستقیم این بازی را فراهم کرد تا همه ایران بازی ما را ببینند. این موضوع سبب شد همه ببینند تیم ما با چه کیفیتی فوتبال بازی می‌کند.

او درباره اینکه خیلی‌ها تیم سایپا را استاد تساوی در لیگ برتر می‌دانند توضیح داد: اگر امروز بازی را دیده باشید مشخص می‌شود این اتهام به ما وارد است یا نیست؟

سرمربی سایپا درباره روی زمین بازی کردن این تیم گفت: سبک ما همین نوع فوتبال است و پس از دریافت گل این روش را تغییر ندادیم. به کارمان اعتقاد داریم و خوشبختانه بچه‌ها این سبک را به خوبی انجام می‌دهند. سایپا در مسیر پیشرفت است  و این موضوع را افرادی که فنی فوتبال را دنبال می‌کنند به وضوح می‌بینند.

صادقی افزود: قطعا باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم تا در آینده در کنار بازی خوب نتیجه هم بگیریم.

او درباره درگیری لفظی نیمکت نشین های دو تیم در صحنه ای از بازی عنوان کرد: مشکلی نبود. تمام اعضای کادر فنی پیکان دوستان و بزرگ ترهای ما هستند و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

نظر شما