محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این شکست نمی‌تواند ارزش‌های تیم گل‌محمدی را زیر سوال ببرد/ پرسپولیس مجموعه‌ای از بهترین‌ها را دارد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۸۷۱۳
این شکست نمی‌تواند ارزش‌های تیم گل‌محمدی را زیر سوال ببرد/ پرسپولیس مجموعه‌ای از بهترین‌ها را دارد
پیشکسوت پرسپولیس براین باور است تیم گل‌محمدی به ساختار و قالب خوبی رسیده که می‌تواند برای پنجمین فصل متوالی لیگ ایران شود.

محمدرضا زادمهر، بازیکن و سرپرست اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی این تیم در این تورنمنت اظهار داشت: پرسپولیس با شایستگی کامل به فینال رسید و اگر کمی خوش شانس بود و اسیر اتفاقات نمی‌شد می‌توانست عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورد اما در نهایت نایب قهرمانی هم برای این تیم عنوانی ارزشمند محسوب می‌شود.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تفاوت ‌های فوتبالی سرخ‌پوشان و حریفش در فینال تصریح کرد: روند بازی نشان می‌داد پرسپولیس به لحاظ فوتبالی تفاوتی با حریفش نداشت و حتی در لحظاتی هم برتر از حریفش بود اما بالاخره در فوتبال حوادث غیرقابل پیش‌بینی پیش می‌آید که منجر به تغییر روند بازی و نتیجه‌گیری تیم‌ها می‌شود. پرسپولیس با حضور در 2 فینال در 3 سال اخیر نشان داده تیم قدرتمندی در سطح آسیاست و با وجود محدودیت‌های امکاناتی نرم‌افزاری و سخت افزاری که در مقایسه با حریفان آسیایی‌اش داشت، توانست تیم‌های قدرتمند و پرمهره‌ای را شکست دهد و به فینال برسد و شکست در فینال نمی‌تواند ارزش‌های تیم گل‌محمدی را زیر سوال ببرد. تیمی که در یک تورنمنت دروازه‌اش فقط با پنالتی باز شود، بودن شک شایسته تحسین و ستایش است.

او ادامه داد: پرسپولیس  در  این چند فصل مهره‌های خوبی را داشته که بعضا در مقاطع زمانی مختلف از این تیم جدا شده‌اند اما ساختار این تیم و روحیه و انگیزه‌اش برای پیروزی و موفقیت از بین نرفته که این موضوع نشان می دهد در چند سال اخیر انسجام و قالب خوبی برای پرسپولیس طراحی شده است.

زادمهر در پاسخ به سوالی در خصوص چهره شاخص پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: تمامی مهره‌های این تیم نشان دادند جزو بهترین‌ها هستند. از حامد لک در درون دروازه گرفته تا بازیکنان مستعد تیم در خط حمله. در این میان با جدایی ستاره‌های این تیم، بلافاصله بازیکنان خوبی جانشین شدند تا مشخص شود پرسپولیس چه نیروهای خوبی را در اختیار دارد.

او در مورد شرایط پرسپولیس در ادامه مسیرش در لیگ برتر و بازی‌های آینده‌اش افزود: بازی فینال و لیگ قهرمانان تمام شد و به تاریخ پیوست. حالا پرسپولیس باید تمام تمرکزش را به بازی‌های لیگ و موفقیت در کسب پنجمین قهرمانی متوالی معطوف کند. شرایط حال حاضر پرسپولیس یک شرایط کاملا ویژه است و تیم‌های لیگ برتر می‌دانند که باید در ادامه با نایب قهرمان آسیا روبرو شوند و کارشان برابر پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از قبل خواهد بود. تیم گل‌محمدی می‌تواند با انرژی ویژه‌ای به لیگ بازگردد و باانگیزه بالاتر برای تکرار قهرمانی‌اش در ایران تلاش کند، موضوعی که برای پرسپولیس و کادر فنی باتجربه‌اش اصلا دور از دسترس نیست.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به هواداران پرسپولیس که همواره با انرژی مثبت‌شان یار و یاور این تیم بودند، توصیه می‌کنم که واقع‌نگر باشند. درست است قهرمانی پرسپولیس در این تورنمنت اتفاق فوق‌العاده خوبی برای همه ما بود اما این پرسپولیس با شرایط موجود و مشکلاتی که داشت تا فینال هم رسید، کار بزرگ و قابل تحسینی را از خود به نمایش گذاشت و تعصب پرسپولیسی‌ها تا سوت پایان فینال ستودنی بود. آنها که همواره شعار اول بشی، آخر بشی را سرلوحه خود کرده‌اند حالا هم باید مثل قبل از فینال از پرسپولیس، کادر فنی، مدیریت و بازیکنانش حمایت کنند تا پرسپولیسی‌ها با روحیه و انرژی ویژه‌ای برای موفقیت در ادامه لیگ تلاش کرده و برای پنجمین سال متوالی در ایران قهرمان شوند و خود را برای حضور پرقدرت‌تر از این فصل در آسیا آماده کنند. 4

نظر شما