محمد نیک‌سیرت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

محمود فکری بهترین انتخاب برای استقلال بود/ حواشی دست از سر استقلال بردارد این تیم نتیجه می‌گیرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۸۸۷۳
محمود فکری بهترین انتخاب برای استقلال بود/ حواشی دست از سر استقلال بردارد این تیم نتیجه می‌گیرد
پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر حواشی استقلال جمع شود سرمربی این تیم می‌تواند خیلی راحت‌تر به کارش ادامه دهد و نتایج بهتری بگیرد.

محمد نیک‌سیرت، مهاجم اسبق آبی‌پوشان پایتخت، در خصوص  شرایط استقلال در چند هفته اخیر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: آمدن محمود فکری به استقلال بهترین انتخاب بود و امیدوارم آقای فکری استقلال را به جایگاه واقعی‌اش، که جزو سه تیم برتر ایران است، برساند و مطمئن هستم کادر فنی هم به نحو احسن به او کمک می‌کند.

او در خصوص حواشی استقلال ادامه داد: حاشیه‌های اطراف استقلال اگر کم شود مطممئنا آقای فکری می‌تواند با فراغ بال تیمش را تمرین داده و کنترل کند و توانایی‌های استقلال را نشان دهد. محمود فکری بهترین انتخاب استقلال بود چون او توانسته در تیم‌های دیگر تجربه کسب کند و به همه این را نشان داده مربی کارکشته‌ای شده است. انتخاب محمود فکری در بین مربیان ایرانی بهترین انتخاب بوده. امیدوارم آقای فکری در کارش موفق و از حواشی دور شود چون اگر امتیازات را جمع کند صددرصد شرایط برایش خیلی بهتر می‌شود.

نیک‌سیرت در پایان گفت: در یکی، دو بازی که استقلال نتیجه نگرفت به‌خاطر مصدومیت بازیکنان بود و بازیکنان اصلی به بازی‌ها نرسیدند. امیدوارم فکری با کادر فنی با تجربه‌ای که انتخاب کرده بتواند این عقب افتادگی‌ها را جبران کند. آقای فکری دستیاران با تجربه‌ای دارد که می‌توانند به او کمک ویژه‌ای کنند. امیدوارم کمک‌های او به نحو احسن بتوانند از لحاظ تاکتیکی و جمع کردن حواشی یاری‌رسان باشند و مسائل حاشیه‌ای که جدیدا راه افتاده از استقلال دور شود و باشگاه هم آقای فکری را به عنوان رهبر تیم انتخاب کرده و بقیه کمک‌های او هستند و کسی فکر دیگری نکند. 3

نظر شما