کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیش‌بینی برای تعیین قهرمان زود است/ پیشکسوتان باید آرامش خود را حفظ کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۹۲۹۸
پیش‌بینی برای تعیین قهرمان زود است/ پیشکسوتان باید آرامش خود را حفظ کنند
آقای گل اسبق لیگ ایران درخصوص شرایط بازی‌های لیگ و اوضاع حاکم بر پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

کوروش برمک، بازیکن اسبق پرسپولیس و آقای گل فوتبال ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط لیگ تا به امروز اظهار داشت: سطح فنی مسابقات هیچ تغییری نکرده و افکار سرمربیان لیگ و نگرش آنها هنوز مثل دهه قبل مسابقات است و در این زمینه پیشرفتی نداشته‌ایم. من تغییری در سبک بازی نمی‌بینم و به اعتقاد من دلیل اصلی این موضوع ثابت بودن اکثر سرمربیان در لیگ برتر و تغییر سرمربیان تیم‌هاست.

او در ادامه در مورد اینکه می‌توان از این 8 بازی مدعیان قهرمانی را مشخص کرد؟ گفت: هنوز اظهار نظر برای تعیین قهرمان زود است. باید چند هفته دیگر هم بگذرد تا بتوان در این خصوص بهتر نظر داد.

از پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عملکرد سرخ‌پوشان سوال کردیم که پاسخ داد: فعلا برای ارزیابی دقیق تیم‌ها زود است و باید یک نیم فصل حوصله کنیم. باید دید نتایج بازی‌های مانده پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود. به نظر من تا نیم فصل در مورد قهرمانی می‌توان نظر داد.

برمک درمورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان به‌خصوص فینال، خاطرنشان کرد: عملکرد پرسپولیس در فینال عالی بود. فقط ای کاش بعد از دریافت دو گل از روی نقطه پنالتی یحیی جسورانه‌تر بازی می‌کرد. از دقیقه 75 می‌توانستیم با 3 دفاع بازی کنیم و کنعانی‌زادگان را به خط حمله می‌فرستادیم. سیدجلال، سیامک و سعید در خط دفاع بازی می‌کردند. بشار، احمد نورالهی، میلاد سرلک و علی شجاعی هم 4 هافبک تیم بودند و عبدی، آرمان و کنعانی‌زادگان به‌عنوان 3 مهاجم در خط حمله بازی می‌کردند.

او در پایان صحبتی با هواداران و پیشکسوتان داشت و در این خصوص گفت: از تمام پیشکسوتان عزیز هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌خواهم آرامش خود را حفظ کرده و به حقوق شهروندی مردم توجه نمایند. ما ویترین خاطرات فوتبال برای مردم هستیم. پس نباید به خاطر جلب توجه، آرامش اهالی فوتبال و هواداران محبوب دو تیم را متشنج کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز