کارشناس داوری مسابقه نساجی-پرسپولیس:

گل پرسپولیس مشکلی نداشت/ قضاوت بنیادی‌فر خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۹۳۸۲
گل پرسپولیس مشکلی نداشت/ قضاوت بنیادی‌فر خوب بود
کارشناس داوری در خصوص قضاوت بنیادی فر و همکارانش در بازی پرسپولیس و نساجی توضیح داد.

نادر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گروه خبرگزاری برنا در خصوص قضاوت داور دیدار نساجی و پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط بازی قضاوت برای داور سخت بود اما در مجموع بنیادی فر و همکارانش قضاوت خوبی را در این دیدار داشتند.

او در ادامه در خصوص صحنه ای که منجر به اعلام خطا به سود نساجی و گل برای این تیم شد، اظهار داشت: در آن صحنه مهاجم نساجی جلوتر از مدافع پرسپولیس بود و کنعانی‌زادگان روی او مرتکب خطا شد و اعلام خطا به سود نساجی درست بود.

جعفری در مورد اخطارهایی که داور در این دیدار به بازیکنان 2 تیم داد، گفت: اوایل بازی بنیادی فر کمی دیر خطاها را اعلام می کرد که این موضوع منجر به اعتراض بازیکنان شد و داور با کارت های خود بازی را اداره کرد.

جعفری در خصوص اعتراض تیم نساجی به گل پرسپولیس تاکید کرد: در آن صحنه آفسایدی در کار نبود و گل پرسپولیس به درستی به ثمر رسید.

این کارشناس داوری در پایان گفت: تاکید می کنم زمین و شرایط جوی کار قضاوت در این دیدار را سخت کرده بود. تشخیص این که بازی باید در چنین شرایطی برگزار شود یا نه با داور است اما اگر این امکان وجود داشت که شرایط زمین بهتر شود، این امکان وجود داشت که بازی با تاخیر 24 ساعته برگزار شود. ضمن این که حداقل می شد با پوشاندن کاور روی زمین آب گرفتگی و خرابی زمین را کم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز