صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری باید دلیل مصدومیت‌ها را پیدا کند/ عیار استقلال در دربی مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۹۸۴۴
فکری باید دلیل مصدومیت‌ها را پیدا کند/ عیار استقلال در دربی مشخص می‌شود
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما خارج از تیم هستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی دارد در استقلال می‌افتد یا اینکه چه شرایطی در تیم حاکم است.

صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره نتایج و وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال از ابتدای لیگ تاکنون روند ثابتی نداشته و پرنوسان بوده است. این اتفاق برای تیمی که بخواهد قهرمان شود اتفاق خوبی نیست. ما در هر بازی نمایش‌های متفاوتی از استقلال دیده‌ایم و به نظر من دلیل اصلی این موضوع به شناخت نرسیدن سرمربی از بازیکنان است. در این مدت تقریبا در همه بازی‌ها با ترکیب متفاوتی بازی کرده‌اند و هنوز به ترکیب ثابت نرسیدند و اگر اعضای کادر فنی هرچه زودتر به ترکیب مشخص نرسند، قطعا در آینده به مشکلات بیشتری برمی‌خورند. بنابراین لازم است محمود فکری هرچه زودتر نفرات اصلی تیمش را بشناسد و بداند قرار است تیمش در هر بازی با چه ترکیب و سیستمی بازی کند.

ورمزیار درباره انتقاداتی که از سبک بازی استقلال می‌شود، بیان کرد: هواداران و پیشکسوتان انتظار ارائه بازی زیبا از استقلال دارند چون این تیم پرمهره است و نفرات زیادی دارد. این یک انتظار طبیعی است که استقلال باید بهتر از اینها بازی کند چون تیم پرمهره‌ای دارد. فکری باید ارنج ثابت را به دست بیاورد و شناختش از بازیکنان کامل‌تر باشد. این تیم برای بازی‌های دشوار در هفته‌های آینده نیاز به طرح و برنامه دارد تا بتواند مدعی باشد.

مربی اسبق استقلال درباره مصدومیت‌های بازیکنان این تیم گفت: یکی از دلایل اصلی تغییرات زیاد در ترکیب استقلال همین مصدومیت‌هاست. کادر فنی استقلال تقریبا در هیچ بازی تمام نفرات خود را در اختیار نداشته و همین موضوع باعث شده تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد شود. متاسفانه نه تنها مصدومان استقلال مداوا نمی‌شوند بلکه هر روز به تعداد آنها هم افزوده می‌شود که این موضوع عجیب است و فکری و دستیارانش باید به دنبال راه‌حلی برای این موضوع باشند. اینکه دلیل افزایش تعداد مصدومان استقلال چیست باید ریشه‌یابی شود وگرنه استقلال تا پایان فصل قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.

ورمزیار درباره اینکه فکر می‌کند دلیل افزایش هر روزه مصدومان استقلال چیست؟ افزود: ما خارج از تیم هستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی دارد در استقلال می‌افتد یا اینکه چه شرایطی در تیم حاکم است. خود فکری بهتر از هر کسی می‌تواند دلیل مصدومیت‌های زیاد تیمش را بفهمد. به هر حال آن چیزی که از بازی‌های هفته‌های گذشته استقلال مشخص است که تغییر بازیکن در ترکیب استقلال خیلی زیاد است و به نظر من باید این جابه‌جایی ها کمتر شود.

او با اشاره به 2 بازی دشوار استقلال در هفته‌های آینده مقابل گل‌گهر و پرسپولیس گفت: استقلال در هفته‌های آینده کار بسیار سختی دارد و تیم فکری در همین 2 بازی پیش رو محک زده خواهد شد. کار استقلال در این 2 بازی آسان نیست اما از طرف دیگر می‌تواند عیار این تیم را مشخص کند. امیدوارم برنامه‌ریزی لیگ به گونه‌ای باشد که استقلال ضرر نکند چون پرسپولیس باید 2 بازی انجام دهد و به دربی برسد و این اتفاق ممکن است شاگردان فکری را از شرایط مسابقه خارج می‌کند و برای استقلال مشکل‌ساز ‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز