مهرداد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه فکر می‌کنند نعمتی گل زد/ همین که سالم بیرون آمدیم خوب است/ گل پرسپولیس آفساید نبود

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۹۸۸۲
همه فکر می‌کنند نعمتی گل زد/ همین که سالم بیرون آمدیم خوب است/ گل پرسپولیس آفساید نبود
دروازه‌بان نساجی مازندران اولین بازی‌اش را برای این تیم در دیدار با پرسپولیس انجام داد.

مهرداد طهماسبی، سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران که در دیدار با پرسپولیس تهران، عملکرد خوبی داشت، گفت‌وگویی را با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید.

درباره بازی با پرسپولیس صحبت کنید؟

بازی را مشاهده کردید. بخاطر شرایط جوی و زمین بازی فوتبالی خوبی از کار در نیامد و بازی جنگنده‌ای بود ولی خدا را شکر کسی آسیب جدی ندید و از این بازی هر دو تیم سالم بیرون آمدند.

با اولین بازی که برای نساجی انجام دادید می‌توانستید کلین‌شیت کنید ولی دقایق پایانی گل خوردید، راجع به گل حریف صحبت می‌کنید؟

نیمه دوم پرسپولیس خیلی به دروازه ما فشار آورد، این فشار بیشتر ارسال و شلوغی درون محوطه بود. همه فکر می کنند گل را سیامک نعمتی زده در حالی که احمد نورالهی گل را به ثمر رساند.

توپ سیامک نعمتی در دقایق پایانی به تیر دروازه خورد، در این باره هم صحبت می‌کنید؟

بله سیامک نعمتی زد و از موقعیت ها استفاده می کردند و توپ های برگشتی را در آن شلوغی که ما وضعیت خوبی نداشتیم. در شش قدم که زمین هم پر آب بود جابجایی سخت بود و کفش هایمان پرآب بود و توپ های برگشتی را می زدند و بازی را که می توانستیم با اختلاف گل بیشتری ببریم را حتی ممکن بود ببازیم.

گل پرسپولیس آفساید بود؟

من در جریان بازی فکر می کردم احمد در آفساید است اما حالا که در فیلم نگاه کردم فکر می کنم مساوی هستند حالا شاید پایش کمی جلوتر، عقبتر بود نمی دانم ولی فکر می کنم آفساید نبود و مساوی بودند.

نظرتان در مورد بازی بعدی با فولاد چیست؟

آن هم بازی سختی است. بازی بیرون از خانه است و فولاد در زمین خودش خیلی قلدر فوتبال بازی می کند. بازی قبلی اش که بیرون از خانه بوده هم باخته و در پی جبران است اما ما هم خب نساجی هستیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز