سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تا شخصیت‌های بزرگ و مهم فوتبال کشورمان زنده هستند باید قدردان وجود آنها باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۹۹۱۹
تا شخصیت‌های بزرگ و مهم فوتبال کشورمان زنده هستند باید قدردان وجود آنها باشیم
سرپرست سابق تیم استقلال گفت: مراسم‌های بسیاری برای بزرگداشت شخصیت بزرگ فوتبال ایران گرفته می‌شود و به ویژه دومین سال است که مراسم جایزه ویژه ناصر حجازی برگزار می‌شود.

سعید رمضانی، سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با دومین مراسم جایزه مرحوم ناصر حجازی با عنوان «حجازی مرد اخلاق» گفت: مراسم‌های بسیاری برای بزرگداشت شخصیت بزرگ فوتبال ایران گرفته می‌شود و به ویژه دومین سال است که مراسم جایزه ویژه حجازی برگزار می شود، از تمام کسانی که در راستای برپایی این مراسم زحمات بسیاری را کشیده‌اند تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوار هستیم این نوع مراسم‌ها در آینده همچنان ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم برای نسل آینده الگوهایی داشته داشته باشیم و به آنها افتخار کنیم.

او درخصوص بزرگداشت دو شخصیت فاخر ورزشی همچون جعفر کاشانی و منصور پورحیدری در این مراسم ویژه بیان کرد: شخصیت‌های بزرگی در فوتبال کشور حضور داشتند که ما با از دست دادن آنها متوجه می‌شویم که چه افراد مهم و بزرگی را در ورزش کشورمان از دست دادیم، امیدوار هستم تا این بزرگان زنده هستند، قدردان آنها باشیم. 2

نظر شما